fbpx

Szybki kontakt


  • Nieprawidłowa treść!
  • Zły adres e-mail!
  • To pole jest puste!
  • Wyślij

Jak wyprzedzić konkurencję – aspekty prawne wzbogacone o elementy budowania relacji z klientem i kreatywności w firmie

Start / Szkolenia zamknięte / Prawo w biznesie / Jak wyprzedzić konkurencję – aspekty prawne wzbogacone o elementy budowania relacji z klientem i kreatywności w firmie

Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób, które zamierzają otworzyć własną działalność, jak i dla doświadczonych menedżerów. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy na temat form prowadzenia działalności gospodarczej, własności intelektualnej i przemysłowej przedsiębiorstwa oraz zasad tworzenia umów i kontraktów. Fachowa wiedza prawnicza wzbogacona jest o zakres „miękkich” umiejętności takich jak: budowanie wizerunku firmy, kształtowanie dobrych relacji, efektywna komunikacja i aktywne słuchanie. Szkolenie jest próbą odpowiedzi na pytanie: Co zrobić, by być o krok przed konkurencją?

Czas trwania

Dla kogo?

Cele szkolenia

1. Arena i fasada - spojrzenia na organizację przez pryzmat otoczenia; metody pozyskiwania informacji zwrotnych i szansa na rozwój

2. Analiza SWOT firmy

3. Zabezpiecz swoje interesy na początku

  • Podstawowe formy prowadzenia działalności: jednoosobowa działalność (wady i zalety, sposób rejestracji); spółki kapitałowe (wady i zalety, sposób rejestracji); spółki osobowe (wady i zalety, sposób rejestracji)
  • Co wybrać? –jakie formy są odpowiednie do właściwych planów, zamierzeń, możliwości

4. Własność intelektualna jako dobro przedsiębiorcy

  • Ćwiczenie „Stan posiadania” – definicja dóbr firmy przez pryzmat jednostki
  • Prawo autorskie – co to takiego utwór i jak go chronić
  • Własność przemysłowa: logo jako znak towarowy; patenty i wzory przemysłowe
  • Sposoby poszukiwania nowych rozwiązań – algorytmy i heurystyki: sposoby rozwijania kreatywności; metody pracy grupowej wspierające pracę twórczą
  • Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa; jak chronić swój potencjał

5. Budowanie bezpiecznych i należytych relacji z kontrahentami/klientami

  • Interpretacja tekstu – ćwiczenie
  • Zasady budowania i czytania kontraktów
  • Wzory umów i regulaminy
  • Standardy obsługi klienta ; budowanie długofalowych relacji
  • Efektywna komunikacja i aktywne słuchanie podczas kontaktu z klientem.

Metody szkoleniowe

Informacje organizacyjne

Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach

image
https://exbis.pl/wp-content/themes/solidbox/
https://exbis.pl/
#C4161C
style1
scroll
Ładowanie postów ...
/nowa-strona/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
off
off
Enter your email here
off
off