Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o naszej ofercie!
BADANIE I WDRAŻANIE KULTURY ORGANIZACYJNEJ
Kultura organizacji – pojęcie łączące przejęte z analizy antropologicznej i socjologicznej znaczenie terminu „kultura” z aspektem funkcjonowania organizacji – stało się jednym z kluczowych elementów budowania i zarządzania firmą.
Dzieje się tak z co najmniej dwóch powodów:
każda instytucja jest pod pewnym względem odmienna od jakiejkolwiek innej. Nawet działając w tym samym sektorze biznesu i mając podobną strukturę organizacyjną, firmy różnią się swoim „charakterem”. Odczuwają to zarówno pracownicy, jak i osoby z zewnątrz – klienci, kontrahenci, partnerzy nie wszystkie zasady rządzące funkcjonowaniem firmy określone są w sposób formalny w postaci np. spisanych regulaminów, kodeksów postępowania, wartości przewodnich itp. Istnieje ukryta sfera tworząca specyficzny klimat firmy, sprawiająca, iż ludzie czują się tam dobrze lub źle, pracują i zachowują się w określony sposób. Dlatego niezbędne staje się rozróżnienie formalnych i nieformalnych aspektów organizacji. Każdy pracownik wie z doświadczenia, iż to te drugie, dyktują większość realnych zachowań i stanowią „ukrytą siłę” oddziałującą na ludzi w firmie.
Exbis oferuje pełen zakres usług badawczych, szkoleniowych i doradczych związanych z analizą, budową oraz zmianą kultury organizacyjnej na poziomie:
-
planowania strategicznego
-
badania przekonań, wartości i norm kulturowych w każdym obszarze funkcjonowania organizacji
-
analizy sieci społecznych w firmie
-
określenia stanu pożądanego, planowania i wdrażania zmiany kulturowej
-
zarządzania wartościami
-
wdrażania modelu organizacji uczącej się
-
coachingu organizacyjnego.
Nasi specjaliści łączą głęboką perspektywę antropologiczną z doświadczeniem organizacyjnym i zarządczym. Wykorzystujemy najnowocześniejsze narzędzia badania kultury organizacyjnej, w tym innowacyjny Profil Wartości Motywacyjnych.