Szybki kontakt


  • Nieprawidłowa treść!
  • Zły adres e-mail!
  • To pole jest puste!
  • Wyślij

Strefa wiedzy

Start / Strefa wiedzy

Automotywacja zakupowa

Synonimy to wyrazy lub stwierdzenia bliskoznaczne lub na tyle zbliżone, że często jedno słowo można zastąpić drugim. Gdy na jednym z internetowych portali szukałem zamiennika dla tego słowa na szóstym i siódmym miejscu pokazały się słowa „wciskanie” i „wpychanie”. Nie jestem zdziwiony, że takie słowa pojawiają się w kontekście sprzedaży. Nawet podczas rozmów z handlowcami, doradcami i menadżerami sprzedaży można je usłyszeć. Jednak to, że występują i tak traktowane jest handlowanie budzi mój wewnętrzny opór. […]

Budowanie zaufania w życiu, pracy i handlu

Jak sądzisz, na którym miejscu handlowiec, doradca, sprzedawca zajmuje w rankingu zaufania w Polsce? Zanim odpowiesz zapewne chciałbyś, podobnie jak ja, aby było to miejsce jak najwyższe. Podpowiem Ci, że weryfikowano 31 zawodów. Masz odpowiedź? To porównajmy… Handlowiec zajmuje 14 miejsce w rankingu zaufania do zawodów w Polsce (CBOS, 2019). Pierwsze miejsce dumnie piastują Strażacy, a ostatnie działacze partii politycznych. Miejsce osób związanych ze sprzedażą w środku stawki […]

Dyktatorzy i wizjonerzy – style przywództwa emocjonalnego

W każdej firmie na osobie lidera spoczywa szczególna odpowiedzialność za prowadzenie konsekwentnej polityki pro lub antymotywacyjnej.

Jak zawrzeć partnerską umowę z klientem?

W pierwszym odcinku z serii #SprzedażEXBIS pisałem o mantrach powtarzanych przez handlowców i sprzedawców. Gdybym miał zrobić taką listę dla klientów to w pierwszej trójce znalazło by się stwierdzenie „muszę się zastanowić” 🙂. Wejdźmy za ten na chwile w buty klienta i… przypomnij sobie w jaki sposób ostatnio analizowałeś ofertę, którą otrzymałeś od handlowca? Zapewne usiadłeś przy biurku, wyłożyłeś na nie trzy oferty, ustaliłeś kryteria oceny, stworzyłeś drzewo decyzyjne, dokładnie przeanalizowałeś wszystkie punkty umowy […]

Lęk społeczny. Pułapka autoprezentacji

Wzrost motywacji autoprezentacyjnej zależy także od postrzeganej wartości oczekiwanego rezultatu danego kontaktu…

Liderzy przedsiębiorczości , czyli „duch innowacji” w firmie

W firmach, w których dominuje duch przedsiębiorczości najcenniejszym osiągnięciem jest więc chłonność na innowacje i pożądanie nowych rzeczy w całej organizacji.

Sukcesja jako odpowiedź na oczekiwane zmiany na rynku pracy.

  Prognozy demograficzne dla Polski jednoznacznie wskazują na dwie tendencje: po pierwsze, na spadek liczby ludności ogółem (do 2035 roku ma się ona zmniejszyć w porównaniu do 2007 roku 5,6%), a po drugie, na postępujące coraz szybciej procesy starzenia społeczeństwa. Prognozy Głównego Urzędu Statystycznego nie pozostawiają wątpliwości, że do 2035 roku nastąpi znaczny ubytek ludności w wieku produkcyjnym (prognozowany na 3,8 miliona osób), przy równoczesnym wzroście udziału ludności w wieku […]

image
https://exbis.pl/wp-content/themes/solidbox/
https://exbis.pl/
#C4161C
style1
scroll
Ładowanie postów ...
/nowa-strona/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
off
off
Enter your email here
off
off