Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o naszej ofercie!
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Exbis oferuje Państwu zarówno audyt funkcjonujących standardów obsługi klienta jak i projektowanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań. Praca nad standardami obsługi obejmuje:
- analizę stanu faktycznego w zakresie jakości obsługi prowadzoną przy pomocy nowoczesnych metodologii badawczych dopasowanych do specyfiki funkcjonowania Firmy
- określenie kluczowych punktów percepcji jakości w perspektywie klientów
- zaprojektowanie wymiarów jakości pozwalających na zogniskowanie uwagi na najważniejszych elementach decydujących o satysfakcji klientów
- zbudowanie katalogu standardów obsługi oraz „wskaźników behawioralnych”: wzorów konkretnych zachowań w relacjach z klientami na każdym etapie kontaktów
- projektowanie procesu wdrażania standardów i stymulowania zaangażowania wszystkich aktorów tego procesu
- system szkoleń obsługowych, menedżerskich, coachingowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania standardów
- monitoring i pomoc w utrwaleniu efektów.
Eksperci Exbis w zakresie standardów obsługi klienta współpracowali m.in. z największymi polskimi bankami, firmami energetycznymi, paliwowymi, znanymi sieciami sklepów.