Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o naszej ofercie!
MBTI (Myers-Briggs Type Indicator)
Arkusz samooceny oparty o 8 typów psychologicznych Carla Gustawa Junga pokazuje preferencje respondenta w życiu codziennym:
-
Skąd czerpiesz energię?
-
W jaki sposób preferujesz gromadzić informację, jakim ufasz?
-
W jaki sposób wolisz podejmować decyzje?
-
Jaki jest twój styl życia, pracy? Jak sobie radzisz z otaczającym cię światem?
Isabel Briggs Myers i Katherine Cook Briggs rozwinęły pomysł Junga dotyczący hierarchii poszczególnych preferencji w każdym typie osobowości i dodały wymiar opisujący nastawienie do świata zewnętrznego. W ten sposób powstał uniwersalny 4 literowy kod opisujący dany typ psychologiczny, z którym co roku zapoznaje się ponad 2 miliony osób.
Wypełnienie arkusza oraz informacja zwrotna pozwala rozpoznać indywidualne zdolności, co zwiększa samozrozumienie i motywację do działania. Pozwala na odkrycie i wzmocnienie swoich mocnych stron jak i pokazuje obszary do rozwoju. Poznanie swojego typu MBTI zwiększa pewność siebie i pomaga we współpracy z innymi.
Zastosowanie w organizacjach
- Poprawa komunikacji,
- Usprawnienie rozwiązywania problemów orz podejmowania decyzji,
- Rozwiązywanie konfliktów,
- Zarządzanie zmianą od planowania do wdrożenia,
- Zarządzanie stresem,
- Rozwój zespołów,
- Rozwój osobisty, przywódczy, menedżerski – coaching,
- Analiza trendów w organizacji.
Dodatkowo:
- Wybór zwodu dla osób rozpoczynających karierę zawodową
- Poznanie i zrozumienie różnych typów uczenia się.
Sposób przeprowadzenia badania
- Arkusz on-line (czas wypełnienia ok. 30 min.),
- Każdy respondent otrzyma swój indywidualny raport,
- Każda osoba otrzyma pogłębioną informację zwrotną, udzieloną przez certyfikowanego konsultanta,
- Wyniki indywidualne nie są podawane do wiadomości innych osób.
Warsztaty
Integralną częścią badania są warsztaty – proponowany zakres warsztatów:
- Samozrozumienie i rozwój osobisty,
- Rozwój i doradztwo zawodowe,
- Rozwój organizacji,
- Budowanie i rozwój zespołów,
- Komunikacja,
- Rozwój liderów – warsztaty menedżerskie,
- Rozwiązywanie problemów,
- Opracowanie programów nauczania – warsztaty, m.in. trenerskie,
- Doradztwo zawodowe.