Informacje o szkoleniu

Cena: 1 300 zł
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
    (16 godzin dydaktycznych)
  • Godziny szkolenia: 9:00-16:00
  • Trener: dr Andrzej Szóstak
  • Cena zawiera: materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwę kawową oraz obiadową, doradztwo po szkoleniu

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA W "SŁUŻBIE" ROLI MENADŻERA

Dwudniowy warsztat praktyczny, który pozwoli Ci nie tylko poznać narzędzia ale przede wszystkim doświadczyć jak coaching wpływa na budowanie zaangażowania oraz odpowiedzialności. Będzie to czas, gdzie możesz ćwiczyć oraz korzystać z praktyki doświadczonego coacha. To inwestycja dla Ciebie i całego Twojego zespołu.

Dla kogo?
  • Właściciele firm
  • Menadżerowie i dyrektorzy
  • Szefowie działów
  • Kierownicy projektów
Cele szkolenia
  • Dowiesz się czym jest coaching i czym różni się od innych metod zarządzania
  • Rozwiniesz umiejętność budowania partnerskiej relacji między Tobą, a pracownikiem
  • Wzbudzisz refleksję nad słuchaniem pracownika
  • Opanujesz umiejętność zadawania inspirujących i motywujących pytań
  • Przećwiczysz udzielanie informacji zwrotnej
  • Nauczysz się stawiać angażujące cele
Opis szkolenia

Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie warsztatów z dużą ilością symulacji, treningów umiejętności realizowanych w parach oraz trzyosobowych grupach w celu skutecznego przećwiczenia nabytych umiejętności.

Program szkolenia

1. Na czym polega coachowanie w działalności menedżera?

  • Coaching jako narzędzie wspierające rozwój potencjału ludzi
  • Trendy współczesnego przywództwa
  • Style zarządzania a przywództwo – jak to działa
 

2. Kompetencje menedżera coach

  • Jak budować partnerstwo w relacji menedżer – pracownik
  • Słuchanie czy słyszenie, czyli poziomy słuchania
  • Jak pytać, aby motywować -zadawanie pytań
  • Informacja zwrotna to nie tylko dawanie, ale też przyjmowanie
 

3. Dodatkowe narzędziownia wspierające menedżera – coacha

  • Jak stawiać angażujące cele?
  • Praca z przekonaniami
  • Jak wartości mogą wpływać na motywację?
  • Kontraktowanie
  • Rozmowa rozwojowa (też o efektach):
     

    • z pracownikiem z potencjałem

    • z pracownikiem z niskimi wynikami

    • z pracownikiem z niską motywacją

Metody szkoleniowe
  • Studia przypadków
  • Symulacje, gry edukacyjne
  • Techniki pobudzania kreatywności
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Dyskusje i giełda pomysłów
     
Prowadzący

Trener: dr Andrzej Szóstak