Warsztat zawierający wszystkie elementy klasycznego kursu sztuki prezentacji plus najnowocześniejsze metody psychologii komunikacji, w tym sterowania percepcją i uwagą oraz oddziaływania na odbiorców. Nasi specjaliści przedstawią Państwu pełny zestaw instrumentów niezbędnych do skutecznej autoprezentacji, przekazywania informacji i perswazji. W szkoleniu wykorzystujemy uniwersalne doświadczenia charyzmatycznych mówców i mistrzów retoryki możliwe do wykorzystania w każdej wymagającej współczesnej sytuacji prezentacyjnej.
- 32 609 71 09
- info@exbis.pl
- ul. Słonimskiego 2/1, 40-133 Katowice
- Najczęściej wybierane szkolenia
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte
- Umiejętności menedżerskie
- Management 3.0
- Podejmowanie decyzji w świecie VUCA
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty
- Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów
- Trening menedżerski. 12 x jak? – skuteczne praktyki kierowania
- Przywództwo. Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania wybitnych liderów
- Motywowanie pracowników. Nowoczesna strategia: w stronę spersonalizowanego podejścia
- Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników
- Technika Oceny 360° w praktyce. Etapy procesu i zasady przeprowadzenia oceny
- Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych
- Rozwój osobisty
- Efektywność osobista – 10 mocnych zasad
- Negocjacje zaawansowane. Wykorzystanie teorii gier
- Najlepsze strategie i taktyki w negocjacjach
- Umiejętność przekonywania – nowoczesne chwyty perswazyjne
- Sztuka profesjonalnej prezentacji. Jak przekonywać ludzi do nas, naszych produktów i idei?
- Prezentacje bez Power Point’a
- Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
- Stres. Jak go pokonać i … wykorzystać?
- Trening asertywności. Jak realizować własne cele nie naruszając praw innych osób?
- Obsługa Klienta i sprzedaż
- Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach
- Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?
- Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?
- Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?
- Obsługa klienta Help Desk IT
- Korespondencja z klientem
- Planowanie efektywnych działań marketingowych
- Prawo w biznesie
- Nowe Media
- Marketing internetowy – jak robić to dobrze?
- Wykorzystanie Facebook’a w działaniach marketingowych
- Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Profesjonalne wykorzystanie reklam Google w promocji firm i produktów
- Copywriting w Internecie
- Personal branding – recepta na długowieczność w biznesie
- Szkolenia IT
- Umiejętności menedżerskie
- Oferta
- O firmie
- Zespół
- Strefa wiedzy
- Kontakt
- Wszystkie szkolenia
- Najczęściej wybierane szkolenia
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte
- Umiejętności menedżerskie
- Management 3.0
- Podejmowanie decyzji w świecie VUCA
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty
- Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów
- Trening menedżerski. 12 x jak? – skuteczne praktyki kierowania
- Przywództwo. Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania wybitnych liderów
- Motywowanie pracowników. Nowoczesna strategia: w stronę spersonalizowanego podejścia
- Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników
- Technika Oceny 360° w praktyce. Etapy procesu i zasady przeprowadzenia oceny
- Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych
- Rozwój osobisty
- Efektywność osobista – 10 mocnych zasad
- Negocjacje zaawansowane. Wykorzystanie teorii gier
- Najlepsze strategie i taktyki w negocjacjach
- Umiejętność przekonywania – nowoczesne chwyty perswazyjne
- Sztuka profesjonalnej prezentacji. Jak przekonywać ludzi do nas, naszych produktów i idei?
- Prezentacje bez Power Point’a
- Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
- Stres. Jak go pokonać i … wykorzystać?
- Trening asertywności. Jak realizować własne cele nie naruszając praw innych osób?
- Obsługa Klienta i sprzedaż
- Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach
- Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?
- Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?
- Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?
- Obsługa klienta Help Desk IT
- Korespondencja z klientem
- Planowanie efektywnych działań marketingowych
- Prawo w biznesie
- Nowe Media
- Marketing internetowy – jak robić to dobrze?
- Wykorzystanie Facebook’a w działaniach marketingowych
- Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Profesjonalne wykorzystanie reklam Google w promocji firm i produktów
- Copywriting w Internecie
- Personal branding – recepta na długowieczność w biznesie
- Szkolenia IT
- Umiejętności menedżerskie
- Oferta
- O firmie
- Zespół
- Strefa wiedzy
- Kontakt
- Wszystkie szkolenia
Jak prowadzić profesjonalne prezentacje
CZAS TRWANIA: 2 dni (16 godzin dydaktycznych)
Dla kogo?
- Dla poszukujących treningu konkretnych narzędzi prezentacji oraz skutecznej argumentacji
Cele szkolenia
- Uczestnicy zdobędą wiedzę o mechanizmach percepcji i przyswajaniu informacji przez odbiorców prezentacji
- Uzyskają umiejętność planowania profesjonalnych prezentacji
- Nauczą się budować i przeprowadzać prezentacje informacyjne i perswazyjne
- Poznają wyrafinowane modele argumentacji i przekonywania
- Przećwiczą techniki wystąpień publicznych służących skutecznemu przyciąganiu uwagi publiczności
- Nabędą umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach towarzyszących wystąpieniom publicznym
- Zwiększą poczucie pewności siebie. Poznają metody redukcji stresu
Program 2-dniowego szkolenia
1. Autoprezentacja – czyli jak zarządzać wrażeniami innych na nasz temat
- Mechanizmy postrzegania – zasady percepcji interpersonalnej
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku prezentera
- Kontrolowanie własnych i odczytywanie sygnałów niewerbalnych innych osób
2. Psychologia prezentacji
- Typy odbiorców – charakterystyczne postawy i reakcje
- Efekt uodpornienia u odbiorcy
- Psychologia słuchania i zapamiętywania
3. Strategiczne użycie języka
- Reguły komunikacji kooperatywnej w prezentacjach
- Elementy NLP
- Wykorzystanie modyfikatorów i operatorów językowych, presupozycje i implikatory
- Metakomunikacja
- Zdobywanie przewagi retorycznej
- Techniki wywierania wpływu społecznego, czyli reguły perswazji w prezentacjach biznesowych
- Obrona przed manipulacją
- Czego unikać – tematy i wyrażenia “tabu” oraz zwroty “parzące”
4. Odsłona I: struktura
- Planowanie prezentacji: o czym musisz pamiętać zanim powiesz: “Witam Państwa …”
- Kompozycja, styl, długość prezentacji
- Wstęp – zasady INTRO (Interest, Needs, Topic, Range, Objectives)
- Konkluzje i zakończenie (“apel do działania”)
5. Odsłona II: argumentacja
- Struktura argumentacji: hierarchia ważności informacji, kontrowersyjność treści
- Treści znane i nieznane, stopień skomplikowania informacji, konkret i abstrakcja
- Charakter przekazu – oddziaływanie intelektualne i emocjonalne, powoływanie się na przykłady, dane statystyczne, argumenty jednostronne i dwustronne
- Uzależnienie rodzaju argumentów od odbiorcy
6. Arkana prezentera
- Wykorzystanie pomocy wizualnych w prezentacjach – flip chart, rzutnik pisma, rzutnik multimedialny
- Pokonywanie stresu
- Oddychanie, tonika, ekspresja, artykulacja
- Typowe wpadki – co robić gdy … ?
- Pytania słuchaczy – przewidywanie i planowanie odpowiedzi
7. Radzenie sobie z trudnym audytorium
- Odbiorcy „na nie” – perswazja wobec nieprzychylnych
- Brak koncentracji słuchaczy: sposoby podnoszenia zainteresowania słuchaczy
- Odbiorcy, którzy „wszystko wiedzą lepiej”
- Odbiorcy nadmiernie „rozdyskutowani”
- Skrajny przypadek: jak reagować na wrogość?
8. Ewaluacja szkolenia w postaci ankiety poszkoleniowej
Metody szkoleniowe
- Techniki kreatywne
- Ćwiczenia wokalne
- Prezentacje nagrywane kamerą
Informacje organizacyjne
- Cena: 1470 PLN brutto
- Cena zawiera materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia zgodny z ustawą MEN, przerwy na kawę, obiad, pomoc i doradztwo po szkoleniu
- Miejsce szkolenia: siedziba Exbis – Katowice – ul. Słonimskiego 2/1
- Godziny szkolenia: 9:00 – 16:00
Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach
Szkolenie otwarte
- Sztuka negocjacji
- Sprzedaż doradczo – konsultacyjna
- Coachingowy styl zarządzania w „służbie” roli menedżera – Nowość
- Pozytywne myślenie
- Seminarium HR Business Partnera
- Marketing dla branży health&beauty
- Jak badać kompetencje i motywację kandydatów do pracy
- Motywowanie pozafinansowe czyli jak budować zaangażowanie pracowników
- Nowoczesny menadżer
- Efektywność osobista
- Jak prowadzić profesjonalne prezentacje
- Analiza informacji i intuicja w podejmowaniu decyzji
- Komunikacja interpersonalna
- 10 reguł osobistej skuteczności
- Wywieranie wpływu
- Fotografia produktowa oraz postprodukcja zdjęć
- Młody menedżer – zarządzanie zorientowane na rezultaty (ROM)