Informacje o szkoleniu

Cena: 985 zł
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
    (16 godzin dydaktycznych)
  • Godziny szkolenia: 9:00-16:00
  • Prowadzący:
    Monika Śleziońska
    Marta Cała-Sturzbecher
  • Cena zawiera: materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwę kawową oraz obiadową

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

MARKETING DLA BRANŻY HEALTH & BEAUTY

Jak budować markę, prowadzić działania promocyjne i reklamowe w branży zdrowie i uroda; pracując przy tym na niewielkich budżetach. Tradycyjne i nowoczesne narzędzia, które działają, czego należy się wystrzegać. Jak budować markę poprzez organizację pracy i komunikację z klientami.

Dla kogo?

Właściciele, menedżerowie salonów kosmetycznych, medycyny estetycznej, fryzjerskich; trenerzy personalni, rehabilitanci, dietetycy prowadzący swoją działalność gospodarczą i punkty usługowe.

Cele szkolenia

Celem szkolenia jest przeprowadzenie uczestników przez proces planowania marketingowego, dostarczenie praktycznej i aktualnej wiedzy z zakresu narzędzi marketingowych tak, by każdy uczestnik zakończył szkolenie z gotowym planem marketingowym swojego biznesu. Wiedział jakie działania promocyjne prowadzić i jak je projektować by były skuteczne.Jak pozyskiwać większe grono pożądanych klientów i budować relacje z obecnymi.

Program szkolenia
  1. Strategia marketingowa (analiza słabych i mocnych stron oraz szans i zagrożeń)
  2. Analiza rynku pod kątem konkurencji
  3. Kim jest nasz klient, gdzie jest, czego chce, jak to chce i kiedy tego chce? (trendy)
  4. Budowanie person
  5. Wartości i korzyści, które doceniają nasi klienci (metody design thinking, strategia błękitnego oceanu, cecha-zaleta-korzyść)
  6. Identyfikacja wizualna i budowanie wizerunku marki
  7. Skuteczne narzędzia marketingowe
    1. Strona www i jej pozycjonowanie w wyszukiwarce google
    2. Social media oraz blogosfera
    3. Fotografia i videomarketing
    4. E-mail marketing, newslettery
    5. Reklama w internecie
    6. Marketing zautomatyzowany
    7. Ulotki, plakaty, banery
    8. Eventy i dni otwarte
    9. Akcje promocyjne i partnerstwa
    10. Budowanie marki własnej
    11. Obsługa klienta i procesy obsługi w aspekcie wizerunku marki
  8. Wdrożenie strategii i realizacja zadań
    1. budowa harmonogramów i budżetów;
    2. współpraca z wykonawcami
Metody szkoleniowe

Wykłady bazujące na przykładach oraz prezentacji dobrych i złych praktyk z rynku polskiego z elementami warsztatowymi mającego na celu samodzielne wypracowanie własnego planu marketingowego.

Prowadzący

Trener:

Monika Śleziońska i Marta Cała-Sturzbecher