Informacje o szkoleniu
- Termin szkolenia: do ustalenia
- Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
-
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
(16 godzin dydaktycznych) - Godziny szkolenia: 9:00-16:00
-
Prowadzący:
Monika Śleziońska
Marta Cała-Sturzbecher - Cena zawiera: materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwę kawową oraz obiadową
Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!
MARKETING DLA BRANŻY HEALTH & BEAUTY
Jak budować markę, prowadzić działania promocyjne i reklamowe w branży zdrowie i uroda; pracując przy tym na niewielkich budżetach. Tradycyjne i nowoczesne narzędzia, które działają, czego należy się wystrzegać. Jak budować markę poprzez organizację pracy i komunikację z klientami.
Właściciele, menedżerowie salonów kosmetycznych, medycyny estetycznej, fryzjerskich; trenerzy personalni, rehabilitanci, dietetycy prowadzący swoją działalność gospodarczą i punkty usługowe.
Celem szkolenia jest przeprowadzenie uczestników przez proces planowania marketingowego, dostarczenie praktycznej i aktualnej wiedzy z zakresu narzędzi marketingowych tak, by każdy uczestnik zakończył szkolenie z gotowym planem marketingowym swojego biznesu. Wiedział jakie działania promocyjne prowadzić i jak je projektować by były skuteczne.Jak pozyskiwać większe grono pożądanych klientów i budować relacje z obecnymi.
- Strategia marketingowa (analiza słabych i mocnych stron oraz szans i zagrożeń)
- Analiza rynku pod kątem konkurencji
- Kim jest nasz klient, gdzie jest, czego chce, jak to chce i kiedy tego chce? (trendy)
- Budowanie person
- Wartości i korzyści, które doceniają nasi klienci (metody design thinking, strategia błękitnego oceanu, cecha-zaleta-korzyść)
- Identyfikacja wizualna i budowanie wizerunku marki
- Skuteczne narzędzia marketingowe
- Strona www i jej pozycjonowanie w wyszukiwarce google
- Social media oraz blogosfera
- Fotografia i videomarketing
- E-mail marketing, newslettery
- Reklama w internecie
- Marketing zautomatyzowany
- Ulotki, plakaty, banery
- Eventy i dni otwarte
- Akcje promocyjne i partnerstwa
- Budowanie marki własnej
- Obsługa klienta i procesy obsługi w aspekcie wizerunku marki
- Wdrożenie strategii i realizacja zadań
- budowa harmonogramów i budżetów;
- współpraca z wykonawcami
Wykłady bazujące na przykładach oraz prezentacji dobrych i złych praktyk z rynku polskiego z elementami warsztatowymi mającego na celu samodzielne wypracowanie własnego planu marketingowego.
Trener:
Monika Śleziońska i Marta Cała-Sturzbecher