Informacje o szkoleniu

Cena: 1 600 zł
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
    (16 godzin dydaktycznych)
  • Godziny szkolenia: 9:00-16:00
  • Cena zawiera: materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwę kawową oraz obiadową, doradztwo po szkoleniu

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

POZYTYWNE MYŚLENIE

Podczas szkolenia przekonasz się czym jest pozytywne myślenie, jakie mamy korzyści z pozytywnego myślenia zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym, oraz wypróbujesz metody wzbudzania pozytywnego myślenia u siebie i współpracowników

Dla kogo?
  • Pracowników i specjalistów
  • Menadżerów i kierowników liniowych
  • Dla wszystkich osób chcących zmienić swój sposób myślenia i działania w pracy i życiu osobistym
Cele szkolenia
  • Nauczysz się rozpoznawać przejawy pozytywnego myślenia u siebie i innych
  • Dowiesz się jak programować pozytywne myślenie
  • Przekonasz się jak pozytywny język może zmienić Twoje nastawienie
  • Rozwiniesz umiejętność radzenia sobie z krytyką i narzekaniem
  • Zidentyfikujesz swoje przekonania wspierające i ograniczające
  • Postawisz sobie cele rozwojowe
  • Zmienisz nieefektywne przekonania
Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu będziesz lepiej potrafił:

  • Rozpoznawać przejawy pozytywnego myślenia u siebie i innych
  • Rozpoznawać przejawy pozytywnego myślenia u siebie i innych
  • Celowo programować się na pozytywne myślenie
  • Stosować pozytywny język
  • Radzić sobie z krytyką i narzekaniem – u siebie i innych
  • Zidentyfikować swoje przekonania ograniczające i wspierające
  • Zamienić nieefektywne przekonania
  • Zachęcić siebie samego do wyjścia ze strefy komfortu
  • Postawić sobie cele rozwojowe
  • Wytworzyć nowe nawyki wygasić nieefektywne
Program szkolenia

POZYTYWNE NASTAWIENIE KLUCZEM DO SZCZĘŚCIA

  • Optymiści i pesymiści, skąd się biorą i co ich różni?
  • Po czym poznać człowieka szczęśliwego?
  • Jak być bardziej szczęśliwym, czyli w drodze do celu ostatecznego (Tal Ben Shahar)
  • 12 kroków do szczęścia (S. Ljubomirski)
  • Czego Tobie brak do szczęścia? Autodiagnoza
  • Gwarancja szczęścia w pracy – sens – talent – przyjemność (Tal Ben Shahar)
  • Pozytywny język czyli o neurolingwistyce słów kilka
  • Wewnętrzny krytyk i wewnętrzne dziecko
  • Dlaczego nie lubimy narzekających, czyli nie rób drugiemu co Tobie niemiłe
  • Jak żyć z narzekającymi?
 

ZMIANA PRZEKONAŃ

  • Co to jest przekonanie i jak powstaje?
  • Identyfikacja przekonań wspierających i ograniczających
  • Przekonania mariaż z rolą (poziomy logiczne R. Dilts)
  • Rozkruszanie przekonań (Byron Katie)
  • 5 zasad zdrowego myślenia (M.Maultsby)
  • Przeramowanie przekonań czyli wyjście ze strefy komfortu
  • Codzienna praca nad utrwaleniem wspierających przekonań czyli proaktywność w służbie ciągłego rozwoju
 

ROZWIJANIE PROAKTYWNOŚCI I SZUKANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ

  • Proaktywność – reaktywność – dwie strategie „na cel” i „od problemu”
  • Po co robisz sobie problemy? – o racjonalizacji i usprawiedliwianiu siebie samego
  • Prokrastynacja, czyli odkładanie na później. Jakie masz z tego korzyści, czyli o oddawaniu odpowiedzialności
  • Co masz w zasięgu swojego wpływu, czyli za co chcesz wziąć odpowiedzialność?
  • Strefy wpływu Coveya
  • Proaktywność jako pierwszy nawyk skutecznego działania
 

KORZYŚCI Z WYCHODZENIA ZE STREFY KOMFORTU

  • Dlaczego lubimy znane – czyli jak działa nasz mózg?
  • Moc nawyku
  • Jak zmieniać nawyki, czyli o bolesnej wędrówce nową ścieżką?
  • Jak utrwalać nawyki i dlaczego jest to dla nas dobre?
 

OTWARTOŚĆ NA NOWE = ROZWÓJ

  • Umiejętności i talentów mariaż z rolą (poziomy logiczne R. Dilts)
  • Zidentyfikuj swoje zasoby, talenty, umiejętności, predyspozycje w kontekście pełnionej roli
  • Moc ukryta w celach czyli moje cele rozwojowe
  • Rozwój poprzez feedback i wgląd (okno Yohari)
 

ZAKOŃCZENIE:

  • Podsumowanie szkolenia
  • Propozycja literatury uzupełniającej
  • Rozlosowanie książki z tematyki szkolenia: uczestnicy zainteresowani przeczytaniem książki sporządzają listę „kolejności czytania”, a następnie pocztą wewnętrzną przekazują sobie książkę. Po przeczytaniu książki, trafia ona do osoby, która ją wylosowała
 

DZIAŁANIA PO SZKOLENIU

  • Raport po szkoleniu zawierający wypracowane przez uczestników materiały oraz rekomendacje dla grupy.
  • „Gorąca linia” – konsultacje telefoniczne z trenerem przez okres 2 miesięcy od zakończenia szkolenia.
Metody szkoleniowe
  • Autodiagnozy
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Analizy przypadków