Szybki kontakt


  • Nieprawidłowa treść!
  • Zły adres e-mail!
  • To pole jest puste!
  • Wyślij

Sprzedaż doradczo – konsultacyjna

Start / Szkolenia otwarte / Sprzedaż doradczo – konsultacyjna

Celem biznesowym szkolenia jest wzrost kompetencji handlowych prowadzących do wyższej sprzedaży, poprawy marżowości oraz lepszego dopasowania produktów lub usług do klientów.

CZAS TRWANIA: 2 dni szkoleniowe (16 godzin dydaktycznych)

Dla kogo?

  • Doradcy ds. sprzedaży
  • Przedstawiciele handlowi
  • Doradcy klienta
  • Menadżerowie ds. sprzedaży
  • Key Account Managerowie

Cel szkolenia edukacyjny

Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój potencjału osób zajmujących się sprzedażą produktów lub usług w segmentach B2B oraz B2C. Na poziomie edukacyjnym uczestnicy nabędą umiejętności przeprowadzania badania potrzeb klienta, odkrywania potrzeb ukrytych, znajdowania problemów, które w pierwszym kontakcie mogą być niezdiagnozowane. Dzięki praktycznym i sprawdzonym metodą sprzedażowym. Uczestnicy nauczą się jak prezentować rozwiązania korzystne dla klienta, jak radzić sobie z potencjalnymi obiekcjami w taki sposób, aby budować pozytywne i długofalowe relacje.

Program 2- dniowego szkolenia

1. Paradygmat efektywnej sprzedaży – inaczej o sprzedawaniu

  • Sprzedażowa „ściema” – zdefiniowanie zachowań które obniżają skuteczność działań handlowych.
  • Zaufanie w relacjach biznesowych: buduj je za pomocą serdeczności i wiedzy fachowej
  • Taniec handlowy – jakie kroki wykonuje doradca, a jakie klient i kto w tym tańcu prowadzi?

2. Model sprzedaży TONK – odkrywanie problemów i ich zaspokajanie

  • Poszukiwanie problemów i koncentracja na potrzebach klienta i partnera biznesowego
  • Uświadamianie problemów i potrzeb za pomocą struktury TONK
  • Nastawienie na celność pytań, a nie ich formę
  • Słuchanie taktyczne – wyciąganie wniosków na podstawie uzyskanych informacji

3. Automotywacja zakupowa klienta

  • Filary automotywacji zakupowej klienta
  • Tworzenie atmosfery autonomii klient w procesie sprzedaży: metoda „zacznij od nie”. Oddanie decyzyjności klientowi
  • Zapewnienie niezbędnej wiedzy: co Klient powinien wiedzieć, aby podjąć decyzję o zakupie
  • Złamanie schematu – wyróżnienie w sprzedaży doradczo-konsultacyjnej

4. Prezentowanie rozwiązań

  • Cechy, zalety i korzyści – czy to jeszcze działa? Przedstawienie rozwiązań za pomocą korzyści I oraz II typu
  • Dopasowanie prezentacji do klienta: dostrojenie, optymizm i klarowność

5. Etyczna perswazja i argumentowanie

  • Dwutorowy system perswazyjny: perswazja na torze centralnym i torze peryferyjnym – wybór odpowiedniej strategii wywierania wpływu
  • Sekwencja argumentacyjna: argumenty prawdopodobne, racjonalne i emocjonalne.
  • Argumenty oparte na: eksperckości, konsensusie, sympatii i wysiłku

6. Radzenie sobie z obiekcjami

  • Kiedy handluje się lepiej – gdy obiekcji jest dużo, czy gdy one nie występują? Techniki uprzedzania obiekcji
  • Zapobieganie nie zawsze wystarczy – metody radzenia sobie z obiekcjami

7. Negocjacje handlowe

  • Proces negocjacji sprzedażowych w praktyce: negocjacje kooperatywne, a dystrybutywne
  • Struktura negocjacji: przygotowanie, dyskusja wstępna, proponowanie, faza przetargu, porozumienie i zamknięcie
  • Rabatowanie –niewielka zmiana, a duże oszczędności: przejście z rabatów sumarycznych na kaskadowe
  • Zarządzanie ustępstwami: umiejętność zaprojektowania i przeprowadzenia sekwencji wymiany ustępstw

Metody szkoleniowe

  • Symulacje
  • Zaawansowane i rzeczywiste casy biznesowo – szkoleniowe
  • Gry biznesowe
  • Metodologie badawczo – biznesowe
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Dyskusje moderowane

Prowadzenie

Alan Kusz – Konsultant i trener z praktycznym doświadczeniem. Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie na kierunkach: Akademia Trenera Biznesu oraz Akademia Menadżera Sprzedaży. Ukończył również studia podyplomowe w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej na kierunku HR Business Partner. Uczestniczył w Szkole Trenerów Biznesu wrocławskiego Moderatora na poziomie zaawansowanym i mistrzowskim. Absolwent Szkoły Coachingu Menadżerskiego. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu oraz członek zarządu stowarzyszenia PSTD. Posiada certyfikat umiejętności negocjacyjnych Franklin University. Wykładowca Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej i Cieszynie na studiach MBA. Trener i konsultant EXBIS.

Zarządzał działem szkoleń jednej z sieci sklepów RTV/AGD gdzie odpowiadał za strukturę szkoleniową, trenerów wewnętrznych i procesy rozwojowe. Zdobywał doświadczenie jako doradca klienta, menadżer i trener. Szkolił doradców telefonicznych w jednym z największych CallCenter w Polsce. Jest moderatorem śląskich grup trenerów standardu HRD BP. Posiada szerokie doświadczenie w tworzeniu, wdrażaniu i weryfikacji Standardów Obsługi Klienta.

Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży, efektywności biznesowej szkoleń, telemarketingu, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów połączonych z badaniami tajemniczego klienta.

Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Aviva, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Asten Group, Grupa Dozorbud, PLAY, ING Bank Śląski

Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania.  Autor modelu Rozwoju Efektywności Biznesowej. Prelegent na konferencjach „Partnerstwo biznesowe działów szkoleń”, „Standardy Obsługi Klienta jako klucz do sukcesu”, „Jak zarządzać procesami rozwojowo-szkoleniowymi pracowników”. Na szkoleniowej spędził ponad 1500 godzin.

Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach

Wybierz swój pakiet szkolenia

Pakiet EXBIS


• Zapisz się i opłać szkolenie w terminie do 30 dni przed jego rozpoczęciem

• Weźmiesz udział w 2 dniowym warsztacie

• Otrzymasz od nas materiały szkoleniowe

• Zabierzesz ze sobą certyfikat potwierdzający nabycie umiejętności i udział w szkoleniu

• Napijesz się kawy i zjesz z nami obiad

Cena: 1200 zł

Pakiet EXBIS+


• Zapisz się i opłać szkolenie w dowolnym terminie

• Weźmiesz udział w 2 dniowym warsztacie

• Otrzymasz od nas materiały szkoleniowe

• Zabierzesz ze sobą certyfikat potwierdzający nabycie umiejętności i udział w szkoleniu

• Napijesz się kawy i zjesz z nami obiad

 

DODATKOWO:

• Skonsultujemy z Tobą Twój indywidualny plan wdrożenia

• Otrzymasz opieką trenera przez 15 dni po szkoleniu

Cena: 1449 zł

Pakiet EXBIS MBA


• Zapisz się i opłać szkolenie w dowolnym terminie

• Weźmiesz udział w 2 dniowym warsztacie

• Otrzymasz od nas materiały szkoleniowe

• Zabierzesz ze sobą certyfikat potwierdzający nabycie umiejętności i udział w szkoleniu

• Napijesz się kawy i zjesz z nami obiad

 

DODATKOWO:

• Skonsultujemy z Tobą Twój indywidualny plan wdrożenia

• Zapewnimy Ci opiekę i konsultacje z trenerem przez 30 dni po szkoleniu

• Dostaniesz od nas bon o wartości 200 zł na dowolne szkolenie otwarte

• Otrzymasz od nas książką tematyczną z zakresu sprzedaży

Cena: 1599

image
https://exbis.pl/wp-content/themes/solidbox/
https://exbis.pl/
#C4161C
style1
scroll
Ładowanie postów ...
/nowa-strona/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
off
off
Enter your email here
off
off