fbpx

Szybki kontakt


  • Nieprawidłowa treść!
  • Zły adres e-mail!
  • To pole jest puste!
  • Wyślij

Marketing internetowy – jak robić to dobrze?

Start / Szkolenia zamknięte / Nowe Media / Marketing internetowy – jak robić to dobrze?

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności pozwalających w skuteczny sposób zarządzać marketingiem internetowym i komunikacją w social media. Uczestnicy zdobędą wiedzę pozwalającą na realizowanie mierzalnych i efektywnych kampanii internetowych, przekładających się na realizację celów wizerunkowych i sprzedażowych firmy. Będą także wiedzieli jak kontrolować zewnętrzne podmioty (agencja/freelancer).

Czas trwania

  • 1 lub 2 dni (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Dla kogo?

  • Dyrektorzy ds. marketingu
  • Specjaliści ds. reklamy
  • Specjaliści ds. marketingu
  • Osoby tworzące kampanie internetowe

Korzyści dla uczestników

  • poznanie wszystkich podstawowych narzędzi marketingu internetowego
  • zrozumienie różnic między marketingiem tradycyjnym, internetowym i społecznościowym
  • nabycie umiejętności strategicznego planowania działania związanych z komunikacją w sieci
  • nabycie umiejętności samodzielnego prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem Internetu
  • zdobycie umiejętności zarządzania zespołem odpowiedzialnym za komunikację w Internecie i kontrolowanie jego pracy

Program szkolenia

  • czym jest e-marketing
  • rola e-marketingu w ogóle działań marketingowych (budżety, zasięgi itd.)
  • podstawowe narzędzia e-marketingu
  • dlaczego warto inwestować w social media
  • Kampanie crossmedowie – czy sam internet wystarcza
  • Facebook w Polsce
  • jak zacząć jako marka w social media – tworzenie fanpage’a
  • zbieranie publiczności
  • komunikacja na portalu – typy postów i ich skuteczność; dziennik aktywności; planowanie i lokalizacja postów; strategia komunikacji na portalu; edge rank
  • targetowanie postów do wybranych grup odbiorców
  • analiza statystyk – ogólne zagadnienia
  • możliwości reklamowe portalu – ogólne zagadnienia
  • aplikacje i planowanie konkursów – ogólne zagadnienia
  • kryzysy na portalu
  • case studies – najlepsze realizacje w social media

Metody szkoleniowe

  • Analizy przypadków
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Mini wykłady

Informacje organizacyjne

Oferty dotyczące szkoleń zamkniętych przygotowywane są indywidualnie.

Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach

image
https://exbis.pl/wp-content/themes/solidbox/
https://exbis.pl/
#C4161C
style1
scroll
Ładowanie postów ...
/nowa-strona/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
off
off
Enter your email here
off
off