Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

MARKETING INTERNETOWY - JAK ROBIĆ TO DOBRZE?

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności pozwalających w skuteczny sposób zarządzać marketingiem internetowym i komunikacją w social media. Uczestnicy zdobędą wiedzę pozwalającą na realizowanie mierzalnych i efektywnych kampanii internetowych, przekładających się na realizację celów wizerunkowych i sprzedażowych firmy. Będą także wiedzieli jak kontrolować zewnętrzne podmioty (agencja/freelancer).

Dla kogo?
  • Dyrektorzy ds. marketingu
  • Specjaliści ds. reklamy
  • Specjaliści ds. marketingu
  • Osoby tworzące kampanie internetowe
Korzyści dla uczestników
  • poznanie wszystkich podstawowych narzędzi marketingu internetowego
  • zrozumienie różnic między marketingiem tradycyjnym, internetowym i społecznościowym
  • nabycie umiejętności strategicznego planowania działania związanych z komunikacją w sieci
  • nabycie umiejętności samodzielnego prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem Internetu
  • zdobycie umiejętności zarządzania zespołem odpowiedzialnym za komunikację w Internecie i kontrolowanie jego pracy
Program szkolenia
  • czym jest e-marketing
  • rola e-marketingu w ogóle działań marketingowych (budżety, zasięgi itd.)
  • podstawowe narzędzia e-marketingu
  • dlaczego warto inwestować w social media
  • kampanie crossmedowie – czy sam internet wystarcza
  • Facebook w Polsce
  • jak zacząć jako marka w social media – tworzenie fanpage’a
  • zbieranie publiczności
  • komunikacja na portalu – typy postów i ich skuteczność; dziennik aktywności; planowanie i lokalizacja postów; strategia komunikacji na portalu; edge rank
  • targetowanie postów do wybranych grup odbiorców
  • analiza statystyk – ogólne zagadnienia
  • możliwości reklamowe portalu – ogólne zagadnienia
  • aplikacje i planowanie konkursów – ogólne zagadnienia
  • kryzysy na portalu
  • case studies – najlepsze realizacje w social media
Metody szkoleniowe
  • Analizy przypadków
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Mini wykłady