Informacje o szkoleniu
Oferta przygotowywana indywidualnie
- Termin szkolenia: do ustalenia
- Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
-
Czas trwania: 1 lub 2 dni
(8 lub 16 godzin dydaktycznych)
Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!
MARKETING INTERNETOWY - JAK ROBIĆ TO DOBRZE?
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności pozwalających w skuteczny sposób zarządzać marketingiem internetowym i komunikacją w social media. Uczestnicy zdobędą wiedzę pozwalającą na realizowanie mierzalnych i efektywnych kampanii internetowych, przekładających się na realizację celów wizerunkowych i sprzedażowych firmy. Będą także wiedzieli jak kontrolować zewnętrzne podmioty (agencja/freelancer).
Dla kogo?
- Dyrektorzy ds. marketingu
- Specjaliści ds. reklamy
- Specjaliści ds. marketingu
- Osoby tworzące kampanie internetowe
Korzyści dla uczestników
- poznanie wszystkich podstawowych narzędzi marketingu internetowego
- zrozumienie różnic między marketingiem tradycyjnym, internetowym i społecznościowym
- nabycie umiejętności strategicznego planowania działania związanych z komunikacją w sieci
- nabycie umiejętności samodzielnego prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem Internetu
- zdobycie umiejętności zarządzania zespołem odpowiedzialnym za komunikację w Internecie i kontrolowanie jego pracy
Program szkolenia
- czym jest e-marketing
- rola e-marketingu w ogóle działań marketingowych (budżety, zasięgi itd.)
- podstawowe narzędzia e-marketingu
- dlaczego warto inwestować w social media
- kampanie crossmedowie – czy sam internet wystarcza
- Facebook w Polsce
- jak zacząć jako marka w social media – tworzenie fanpage’a
- zbieranie publiczności
- komunikacja na portalu – typy postów i ich skuteczność; dziennik aktywności; planowanie i lokalizacja postów; strategia komunikacji na portalu; edge rank
- targetowanie postów do wybranych grup odbiorców
- analiza statystyk – ogólne zagadnienia
- możliwości reklamowe portalu – ogólne zagadnienia
- aplikacje i planowanie konkursów – ogólne zagadnienia
- kryzysy na portalu
- case studies – najlepsze realizacje w social media
Metody szkoleniowe
- Analizy przypadków
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Mini wykłady