Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

POZYCJONOWANIE I REKLAMY GOOGLE - PODSTAWY MARKETINGU W WYSZUKIWARKACH

Celem warsztatu jest nabycie umiejętności poruszania się w środowisku wyszukiwarki Google oraz wykorzystywania potencjału tej wyszukiwarki do reklamy swojej strony internetowej.

Dla kogo?
  • Specjaliści ds. marketingu
  • Specjaliści ds. reklamy
  • Osoby zajmujące się pozycjonowaniem stron
Korzyści dla uczestników
  • będziesz lepiej radził sobie z wyszukiwarką Google
  • będziesz lepiej radził sobie z oceną, czy dana strona jest pozycjonowana czy też nie
  • będziesz lepiej sobie radził z doborem skutecznych słów kluczowych do pozycjonowania Twojej strony
  • będziesz znał sposoby na zoptymalizowanie strony pod kątem wyszukiwarki Google
  • będziesz wiedział w jaki sposób zdobywać bezpieczne linki prowadzące do Twojej strony
  • będziesz wiedział jakie zastosować techniki, tak aby zmaksymalizować korzyści ze swojej obecności w Google
  • poznasz zasady działania reklam Google AdWords
  • otrzymasz wiedzę w jaki sposób wykorzystać w sposób oszczędny i skuteczny swój budżet na reklamy Google Ads
  • będziesz wiedział jak stworzyć kampanię maksymalizującą możliwości wyszukiwarki Google
Program szkolenia
  • możliwości wyszukiwarki Google
  • jakie czynniki mają wpływ na pozycję naszej strony
  • podstawy optymalizacji stron internetowych
  • metody zdobywania linków
  • pozycjonowanie lokalne
  • narzędzia SEO
  • wprowadzenie do Google Ads
  • wyznaczanie celów kampanii
  • strategie doboru słów kluczowych
  • przygotowywanie treści reklam
  • reklamy graficzne w Google Ads oraz ich kierowanie
  • remarketing
  • pomiar kampanii za pomocą Google Analytics
Metody szkoleniowe
  • Ćwiczenie indywidualne i grupowe
  • Analizy przypadków
  • Mini wykłady
  • Symulacje