Informacje o szkoleniu
Oferta przygotowywana indywidualnie
- Termin szkolenia: do ustalenia
- Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
-
Czas trwania: 1 lub 2 dni
(8 lub 16 godzin dydaktycznych)
Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!
POZYCJONOWANIE I REKLAMY GOOGLE - PODSTAWY MARKETINGU W WYSZUKIWARKACH
Celem warsztatu jest nabycie umiejętności poruszania się w środowisku wyszukiwarki Google oraz wykorzystywania potencjału tej wyszukiwarki do reklamy swojej strony internetowej.
Dla kogo?
- Specjaliści ds. marketingu
- Specjaliści ds. reklamy
- Osoby zajmujące się pozycjonowaniem stron
Korzyści dla uczestników
- będziesz lepiej radził sobie z wyszukiwarką Google
- będziesz lepiej radził sobie z oceną, czy dana strona jest pozycjonowana czy też nie
- będziesz lepiej sobie radził z doborem skutecznych słów kluczowych do pozycjonowania Twojej strony
- będziesz znał sposoby na zoptymalizowanie strony pod kątem wyszukiwarki Google
- będziesz wiedział w jaki sposób zdobywać bezpieczne linki prowadzące do Twojej strony
- będziesz wiedział jakie zastosować techniki, tak aby zmaksymalizować korzyści ze swojej obecności w Google
- poznasz zasady działania reklam Google AdWords
- otrzymasz wiedzę w jaki sposób wykorzystać w sposób oszczędny i skuteczny swój budżet na reklamy Google Ads
- będziesz wiedział jak stworzyć kampanię maksymalizującą możliwości wyszukiwarki Google
Program szkolenia
- możliwości wyszukiwarki Google
- jakie czynniki mają wpływ na pozycję naszej strony
- podstawy optymalizacji stron internetowych
- metody zdobywania linków
- pozycjonowanie lokalne
- narzędzia SEO
- wprowadzenie do Google Ads
- wyznaczanie celów kampanii
- strategie doboru słów kluczowych
- przygotowywanie treści reklam
- reklamy graficzne w Google Ads oraz ich kierowanie
- remarketing
- pomiar kampanii za pomocą Google Analytics
Metody szkoleniowe
- Ćwiczenie indywidualne i grupowe
- Analizy przypadków
- Mini wykłady
- Symulacje