Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH

Celem warsztatu jest nabycie umiejętności optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych, ze szczególnym uwzględnieniem wyszukiwarki Google. Dodatkowo uczestnicy będą wiedzieli jak polepszyć pozycje swojej strony w wyszukiwarce i nie narażać się pod kątem kar w Google.

Dla kogo?
  • Menedżerowie nadzorujący projekty SEO
  • Osoby prowadzące własne firmy i chcące samodzielnie pozycjonować swoją stronę
  • Specjaliści ds. reklamy i marketingu
Korzyści dla uczestników
  • będziesz lepiej radził sobie z wyszukiwarką Google
  • będziesz umiał ocenić, czy dana strona jest pozycjonowana czy nie
  • będziesz umiał dobrać skuteczne słowa kluczowe do pozycjonowania Twojej strony
  • będziesz umiał zoptymalizować stronę pod kątem wyszukiwarki Google
  • będziesz umiał kontrolować linki prowadzące do Twojej strony
  • będziesz wiedział jakie zastosować techniki, tak aby zmaksymalizować korzyści ze swojej obecności w Google
Program szkolenia
  • dlaczego SEM i dlaczego Google
  • czym jest pozycjonowanie
  • od czego zacząć – Podstawy optymalizacji stron internetowych
  • jak zadbać o trafność naszej strony
  • optymalizacja stron w popularnych systemach CMS
  • do czego potrzebne są nam linki
  • techniczne aspekty zdobywania linków
  • metody zdobywania linków
  • zaplecze pozycjonujące
  • filtry, kary – jak sobie radzić
  • pozycjonowanie zagranicą
  • działania dla strony pod kątem pozycjonowania lokalnego
  • Google Miejsca – 100% możliwości Twojej wizytówki w miejscach Google
  • dane strukturalne
  • optymalizacja i pozycjonowanie sklepów internetowych
  • optymalizacja i pozycjonowanie stron firmowych
  • optymalizacja i pozycjonowanie blogów
  • narzędzia SEO – analiza strony, linków, konkurencji i pozycji
  • analiza konkurencji pod kątem pozycjonowania
Metody szkoleniowe
  • Analizy przypadków
  • Zadania indywidualne i grupowe
  • Mini wykłady