Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

WYKORZYSTANIE FACEBOOKA W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności zarządzania komunikacją marketingową na Facebook’u. Uczestnicy będą wiedzieli jak prowadzić zaawansowane kampanie na portalu oraz jak realizować cele wizerunkowe firmy.

Dla kogo?
  • Specjaliści ds. reklamy
  • Specjaliści ds. Public Relations
  • Osoby odpowiedzialne za prowadzenie firmowych fanpage
  • Osoby chcące zbudować własną markę
Program szkolenia
  • Facebook, a liczby
  • Facebook w Polsce
  • podstawowe cele działalności na Facebook’u
  • zawiłości regulaminu portalu Facebook
  • marka, a osoba prywatna
  • jak zacząć jako marka w social media – tworzenie fanpage’a
  • zbieranie publiczności – możliwości zebrania fanów już na początkowym etapie działalności
  • komunikacja na portalu: typy postów i ich skuteczność; posty zawieszone i wyróżnione; grafika w publikowanych treściach; wiadomości prywatne; relacje marka – użytkownik prywatny; dziennik aktywności; planowanie i lokalizacja postów; kiedy publikować aby było najskuteczniej; strategia komunikacji na portalu; edge rank
  • targetowanie postów do wybranych grup odbiorców – czym jest; ile kosztuje; co nam daje; wpływ targetowania postów na edge rank
  • komunikowanie się jako marka wewnątrz facebook’a
  • analiza statystyk
  • możliwości reklamowe portalu
  • rozbudowane aplikacje i planowanie konkursów
  • kryzysy na portalu – czym jest; jakie mogą być jego konsekwencje; jak sobie z nim radzić aby minimalizować skutki; przykładowe kryzysy polskich marek w social media
  • użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań na portalu – narzędzia do monitorowania social media; narzędzia do skracania linków; narzędzia analityczne; narzędzia do planowania pracy
  • case studies – najlepsze realizacje w social media
Metody szkoleniowe
  • Analizy przypadków
  • Mini wykłady
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Symulacje