Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA -
JAK WYPRZEDZIĆ KONKURENCJĘ? 

Program szkoleniowy ukazujący kluczowe kwestie wpływające na jakość obsługi klienta.

Dowiedzą się Państwo jak komunikować się z klientem, indywidualizować kontakt, wzbudzać trwałe relacje z klientem i radzić sobie w sytuacjach krytycznych. Poznają Państwo telefoniczne formy obsługi klienta. Przedstawimy także zasady etykiety w obsłudze klienta.

Dla kogo?
  • Menedżerowie zarządzający punktami obsługi klientów
  • Specjaliści ds. obsługi klienta
  • Doradcy klienta
Cele szkolenia
  • Przygotowanie się do profesjonalnego przeprowadzenia rozmów z klientami.
  • Uzyskanie umiejętności efektywnej komunikacji, planowania pracy oraz stawiania celów związanych z bieżącymi zadaniami
  • Wypracowanie praktycznych standardów obsługi klienta
  • Nabycie umiejętności radzenia sobie z obiekcjami klientów i działania w trudnych sytuacjach
  • Uświadomienie sobie korzyści płynących z budowania długotrwałych relacji z klientami
Program szkolenia
  • Jak określić kluczowe punkty oceny jakości przez klienta, czyli dostarczać to co dla niego najważniejsze?
  • Jak budować standardy i procedury obsługi klienta?
  • Jak porzucić „perspektywę wewnętrzną” w podejściu do klienta na rzecz spojrzenia na firmę z 
  • Jak prezentować własny profesjonalizm, wiarygodność firmy i zalety produktu lub usługi?
  • Jak eksponować przewagę konkurencyjną w obsłudze klienta?
  • Jak organizować bezpośrednie i pośrednie formy kontaktu z klientem?
  • Jak obsługiwać różne typy klientów?
  • Jak wykorzystać zasadę indywidualizacji kontaktu z klientem?
  • Jak empatycznie komunikować się z klientem by miał wrażenie, że jest dobrze rozumiany?
  • Jak odkryć potrzeby klienta i sprawić by odczuwał zadowolenie z kontaktu z nami?
  • Jak stosować zasadę „gotowości służenia pomocą”?
  • Jak wykorzystać regułę „coś ponad standard”?
  • Jak obsługiwać klienta przez telefon?
  • Jak budować trwałe relacje z klientami?
  • Jak sobie radzić z reklamacjami i innymi krytycznymi momentami?
  • Jak eksponować zasady savoir – vivre w kontaktach z klientami?
Metody szkoleniowe
  • Gry edukacyjne
  • Treningi umiejętności
  • Symulacje
  • Analizy przypadków