Informacje o szkoleniu
Oferta przygotowywana indywidualnie
- Termin szkolenia: do ustalenia
- Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
-
Czas trwania: 1 lub 2 dni
(8 lub 16 godzin dydaktycznych)
Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!
JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA -
JAK WYPRZEDZIĆ KONKURENCJĘ?
Program szkoleniowy ukazujący kluczowe kwestie wpływające na jakość obsługi klienta.
Dowiedzą się Państwo jak komunikować się z klientem, indywidualizować kontakt, wzbudzać trwałe relacje z klientem i radzić sobie w sytuacjach krytycznych. Poznają Państwo telefoniczne formy obsługi klienta. Przedstawimy także zasady etykiety w obsłudze klienta.
Dla kogo?
- Menedżerowie zarządzający punktami obsługi klientów
- Specjaliści ds. obsługi klienta
- Doradcy klienta
Cele szkolenia
- Przygotowanie się do profesjonalnego przeprowadzenia rozmów z klientami.
- Uzyskanie umiejętności efektywnej komunikacji, planowania pracy oraz stawiania celów związanych z bieżącymi zadaniami
- Wypracowanie praktycznych standardów obsługi klienta
- Nabycie umiejętności radzenia sobie z obiekcjami klientów i działania w trudnych sytuacjach
- Uświadomienie sobie korzyści płynących z budowania długotrwałych relacji z klientami
Program szkolenia
- Jak określić kluczowe punkty oceny jakości przez klienta, czyli dostarczać to co dla niego najważniejsze?
- Jak budować standardy i procedury obsługi klienta?
- Jak porzucić „perspektywę wewnętrzną” w podejściu do klienta na rzecz spojrzenia na firmę z
- Jak prezentować własny profesjonalizm, wiarygodność firmy i zalety produktu lub usługi?
- Jak eksponować przewagę konkurencyjną w obsłudze klienta?
- Jak organizować bezpośrednie i pośrednie formy kontaktu z klientem?
- Jak obsługiwać różne typy klientów?
- Jak wykorzystać zasadę indywidualizacji kontaktu z klientem?
- Jak empatycznie komunikować się z klientem by miał wrażenie, że jest dobrze rozumiany?
- Jak odkryć potrzeby klienta i sprawić by odczuwał zadowolenie z kontaktu z nami?
- Jak stosować zasadę „gotowości służenia pomocą”?
- Jak wykorzystać regułę „coś ponad standard”?
- Jak obsługiwać klienta przez telefon?
- Jak budować trwałe relacje z klientami?
- Jak sobie radzić z reklamacjami i innymi krytycznymi momentami?
- Jak eksponować zasady savoir – vivre w kontaktach z klientami?
Metody szkoleniowe
- Gry edukacyjne
- Treningi umiejętności
- Symulacje
- Analizy przypadków