Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

KORESPONDENCJA Z KLIENTEM

Na nowym kursie uczymy sprawnie i skutecznie pisać do klienta

Tradycyjna korespondencja listowa, jak i kontakt pisemny przy użyciu nowych mediów to nie tylko sposób informowania, wyjaśniania spraw czy załatwiania reklamacji, lecz także budowanie wizerunku firmy, jako organizacji dopinającej wszystkie szczegóły perfekcyjnej obsługi swoich klientów. Jednocześnie to dziedzina, w której trudno opierać się na samej intuicji. Wszystko ma znaczenie: formy grzecznościowe, precyzja i zrozumiałość przekazu, sugestywność i umiejętność wywierania wpływu, empatia i asertywność, elastyczność w działaniu i szybkość reakcji. Najlepsze praktyki w tej dziedzinie warto poznać i rozwijać na kursach Exbisu w postaci dostosowanej do specyfiki własnej działalności.

Dla kogo?
  • Specjaliści ds. obsługi klienta
  • Specjaliści ds. reklamacji
  • Osoby odpowiadające na korespondencje
Cele szkolenia

Oto zagadnienia i umiejętności ćwiczone na szkoleniu:

  • Modele korespondencji z klientem
  • Układ listu – korespondencja tradycyjna i elektroniczna
  • Struktury pism
  • Precyzja informacji – reguły komunikacji pisemnej
  • Informowanie i wyjaśnianie
  • Rozpatrywanie reklamacji
  • Techniki narracyjne w obsłudze klienta
  • Personalizacja przekazu
  • Ćwiczenia stylistyczne
  • Formy grzecznościowe w korespondencji biznesowej
Metody szkoleniowe
  • Analizy przypadków
  • Zadania indywidualne i grupowe