Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

OBSŁUGA KLIENTA I HELP DESK IT

Szkolenie przybliżające sprawdzonych rozwiązania i ulepszające umiejętności interpersonalne w aspektach przydatnych do obsługi klienta Help Desk IT.

Precyzyjne badania ujawniają, że na wysoką ocenę obsługi klienta Help Desk IT obok umiejętności informatycznych wpływa realizacja kluczowych parametrów jakości w relacjach z użytkownikami: rzetelności, empatii i zrozumienia potrzeb, szybkości dostarczania rozwiązań, przyjaznej i precyzyjnej komunikacji, dostępności i efektywności serwisu. To właśnie te zagadnienia będą omawiane na naszym szkoleniu.

Dla kogo?
  • Pracownicy Help Desk
  • Specjaliści ds. IT
  • Specjaliści ds. obsługi klienta wewnętrznego
Cele szkolenia

Będziemy trenować:

  • Jak stworzyć i utrzymać wysoki poziom obsługi klienta?
  • Jak zidentyfikować kluczowe punkty oceny jakości Help Desk IT w Państwa firmie?
  • Jak kształtować najbardziej satysfakcjonujące relacje z klientem?
  • Jak zrozumieć oczekiwania klienta, a jak je świadomie kształtować?
  • Jak dążyć do permanentnego rozwoju?
  • Jak sobie radzić w trudnych momentach?
  • Jak stosować savoir-vivre HD?
  • Jak trenować emocjonalną dyspozycyjność do obsługi na najwyższym poziomie?
 

Powierzono nam przeprowadzenie szkolenia kadry HD IT m.in. BZ WBK, ING Bank Śląski, Cadbury Wedel, PKO BP, Polcard, Frito Lay./PepciCo International, First Data Polska, Sagra Technology, MSD Polska.

Metody szkoleniowe
  • Symulacje
  • Treningi umiejętności
  • Analizy przypadków