Informacje o szkoleniu
Oferta przygotowywana indywidualnie
- Termin szkolenia: do ustalenia
- Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
-
Czas trwania: 1 lub 2 dni
(8 lub 16 godzin dydaktycznych)
Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!
OBSŁUGA KLIENTA I HELP DESK IT
Szkolenie przybliżające sprawdzonych rozwiązania i ulepszające umiejętności interpersonalne w aspektach przydatnych do obsługi klienta Help Desk IT.
Precyzyjne badania ujawniają, że na wysoką ocenę obsługi klienta Help Desk IT obok umiejętności informatycznych wpływa realizacja kluczowych parametrów jakości w relacjach z użytkownikami: rzetelności, empatii i zrozumienia potrzeb, szybkości dostarczania rozwiązań, przyjaznej i precyzyjnej komunikacji, dostępności i efektywności serwisu. To właśnie te zagadnienia będą omawiane na naszym szkoleniu.
Dla kogo?
- Pracownicy Help Desk
- Specjaliści ds. IT
- Specjaliści ds. obsługi klienta wewnętrznego
Cele szkolenia
Będziemy trenować:
- Jak stworzyć i utrzymać wysoki poziom obsługi klienta?
- Jak zidentyfikować kluczowe punkty oceny jakości Help Desk IT w Państwa firmie?
- Jak kształtować najbardziej satysfakcjonujące relacje z klientem?
- Jak zrozumieć oczekiwania klienta, a jak je świadomie kształtować?
- Jak dążyć do permanentnego rozwoju?
- Jak sobie radzić w trudnych momentach?
- Jak stosować savoir-vivre HD?
- Jak trenować emocjonalną dyspozycyjność do obsługi na najwyższym poziomie?
Powierzono nam przeprowadzenie szkolenia kadry HD IT m.in. BZ WBK, ING Bank Śląski, Cadbury Wedel, PKO BP, Polcard, Frito Lay./PepciCo International, First Data Polska, Sagra Technology, MSD Polska.
Metody szkoleniowe
- Symulacje
- Treningi umiejętności
- Analizy przypadków