Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

PLANOWANIE EFEKTYWNYCH DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności tworzenia i efektywnego wdrażania planów marketingowych, z uwzględnieniem nowoczesnych czynników przewagi konkurencyjnej.

Dla kogo?
  • Dyrektorzy marketingu
  • Specjaliści ds. marketingu
  • Osoby zajmujące się reklamą
  • Specjaliści ds. rozwoju produktów
Cele szkolenia
  • Przegląd czynników decydujących o skutecznym planie marketingowym
  • Rozwinięcie umiejętności planowania działań marketingowych
  • Przygotowanie planu działań marketingowych
  • Poznanie sposobów realizacji planu marketingowego
Program szkolenia

1. Plan marketingowy – co to jest i czy jest on potrzebny Twojej firmie?

2. Analiza sytuacji, czyli

  • co powinniśmy wiedzieć, aby przygotować dobry plan marketingowy?
  • czy i jakie badania marketingowe są konieczne?
  • jakie czynniki budują przewagę konkurencyjną firmy w XXI w.?
 

3. Założenia planu marketingowego – od czego zacząć, czyli jak dobrze sformułowane cele wpływają na skuteczność działań

 

4. Planowanie działań marketingowych

  • jaką strukturę powinien mieć plan marketingowy i co zawierać?
  • jak zaplanować działania, aby odniosły zamierzony skutek?
  • które narzędzia i techniki marketingowe wykorzystać?
  • co wpływa na skuteczność działań marketingowych?
  • jak wykorzystać psychologiczne aspekty wpływania na otoczenie?
 

5. Sporządzanie planu marketingowego, czyli

  • jaką konstrukcję powinien mieć pisemny dokument – plan marketingowy?
  • jak zaprezentować plan marketingu zarządowi/kierownictwu, aby uzyskać akceptację i budżet dla proponowanych w nim działań?
 

6. Realizacja planu

  • jak przygotować harmonogramy działań?
  • kto powinien zostać zaangażowany w realizację planu marketingowego?
  • kto i w jaki sposób powinien kontrolować realizację planu marketingowego, a kto za tę realizację odpowiadać?
 

7. Podsumowanie, czyli kiedy tak naprawdę kończy się praca nad planem marketingu?

Metody szkoleniowe
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Case study
  • Mini wykłady