Informacje o szkoleniu
Oferta przygotowywana indywidualnie
- Termin szkolenia: do ustalenia
- Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
-
Czas trwania: 1 lub 2 dni
(8 lub 16 godzin dydaktycznych)
Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!
PLANOWANIE EFEKTYWNYCH DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności tworzenia i efektywnego wdrażania planów marketingowych, z uwzględnieniem nowoczesnych czynników przewagi konkurencyjnej.
Dla kogo?
- Dyrektorzy marketingu
- Specjaliści ds. marketingu
- Osoby zajmujące się reklamą
- Specjaliści ds. rozwoju produktów
Cele szkolenia
- Przegląd czynników decydujących o skutecznym planie marketingowym
- Rozwinięcie umiejętności planowania działań marketingowych
- Przygotowanie planu działań marketingowych
- Poznanie sposobów realizacji planu marketingowego
Program szkolenia
1. Plan marketingowy – co to jest i czy jest on potrzebny Twojej firmie?
2. Analiza sytuacji, czyli
- co powinniśmy wiedzieć, aby przygotować dobry plan marketingowy?
- czy i jakie badania marketingowe są konieczne?
- jakie czynniki budują przewagę konkurencyjną firmy w XXI w.?
3. Założenia planu marketingowego – od czego zacząć, czyli jak dobrze sformułowane cele wpływają na skuteczność działań
4. Planowanie działań marketingowych
- jaką strukturę powinien mieć plan marketingowy i co zawierać?
- jak zaplanować działania, aby odniosły zamierzony skutek?
- które narzędzia i techniki marketingowe wykorzystać?
- co wpływa na skuteczność działań marketingowych?
- jak wykorzystać psychologiczne aspekty wpływania na otoczenie?
5. Sporządzanie planu marketingowego, czyli
- jaką konstrukcję powinien mieć pisemny dokument – plan marketingowy?
- jak zaprezentować plan marketingu zarządowi/kierownictwu, aby uzyskać akceptację i budżet dla proponowanych w nim działań?
6. Realizacja planu
- jak przygotować harmonogramy działań?
- kto powinien zostać zaangażowany w realizację planu marketingowego?
- kto i w jaki sposób powinien kontrolować realizację planu marketingowego, a kto za tę realizację odpowiadać?
7. Podsumowanie, czyli kiedy tak naprawdę kończy się praca nad planem marketingu?
Metody szkoleniowe
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Case study
- Mini wykłady