fbpx

Szybki kontakt


  • Nieprawidłowa treść!
  • Zły adres e-mail!
  • To pole jest puste!
  • Wyślij

Planowanie efektywnych działań marketingowych

Start / Szkolenia zamknięte / Obsługa Klienta i sprzedaż / Planowanie efektywnych działań marketingowych

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności tworzenia i efektywnego wdrażania planów marketingowych, z uwzględnieniem nowoczesnych czynników przewagi konkurencyjnej.

Czas trwania

  • 1 lub 2 dni (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Dla kogo?

  • Dyrektorzy marketingu
  • Specjaliści ds. marketingu
  • Osoby zajmujące się reklamą
  • Specjaliści ds. rozwoju produktów

Cele szkolenia

  • Przegląd czynników decydujących o skutecznym planie marketingowym
  • Rozwinięcie umiejętności planowania działań marketingowych
  • Przygotowanie planu działań marketingowych
  • Poznanie sposobów realizacji planu marketingowego

Program szkolenia

1. Plan marketingowy – co to jest i czy jest on potrzebny Twojej firmie?

2. Analiza sytuacji, czyli

  • co powinniśmy wiedzieć, aby przygotować dobry plan marketingowy?
  • czy i jakie badania marketingowe są konieczne?
  • jakie czynniki budują przewagę konkurencyjną firmy w XXI w.?

3. Założenia planu marketingowego - od czego zacząć, czyli jak dobrze sformułowane cele wpływają na skuteczność działań

4. Planowanie działań marketingowych

  • jaką strukturę powinien mieć plan marketingowy i co zawierać?
  • jak zaplanować działania, aby odniosły zamierzony skutek?
  • które narzędzia i techniki marketingowe wykorzystać?
  • co wpływa na skuteczność działań marketingowych?
  • jak wykorzystać psychologiczne aspekty wpływania na otoczenie?

5. Sporządzanie planu marketingowego, czyli

  • jaką konstrukcję powinien mieć pisemny dokument – plan marketingowy?
  • jak zaprezentować plan marketingu zarządowi/kierownictwu, aby uzyskać akceptację i budżet dla proponowanych w nim działań?

6. Realizacja planu

  • jak przygotować harmonogramy działań?
  • kto powinien zostać zaangażowany w realizację planu marketingowego?
  • kto i w jaki sposób powinien kontrolować realizację planu marketingowego, a kto za tę realizację odpowiadać?

7. Podsumowanie, czyli kiedy tak naprawdę kończy się praca nad planem marketingu?

Metody szkoleniowe

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Case study
  • Mini wykłady

Informacje organizacyjne

Oferty dotyczące szkoleń zamkniętych przygotowywane są indywidualnie.

Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach

image
https://exbis.pl/wp-content/themes/solidbox/
https://exbis.pl/
#C4161C
style1
scroll
Ładowanie postów ...
/nowa-strona/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
off
off
Enter your email here
off
off