Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

PROSPECTING. JAK ODKRYĆ I ZDOBYĆ NOWYCH KLIENTÓW

Prospecting w pierwotnym rozumieniu oznacza poszukiwanie cennych minerałów.

Czy zdobywanie nowych klientów nie jest poszukiwaniem żyły złota? I czy oprócz intuicji i odrobiny szczęścia nie są tu potrzebne wytrwałość, systematyczność i doskonałe opanowanie rzemiosła?
Na naszym szkoleniu będziemy mówić między innymi o: proaktywnej postawie sprzedażowej, czujności marketingowej, celach i szansach sprzedażowe, konstruowaniu oferty, kanałach komunikacji z klientem, technikach sprzedażowych.

Dla kogo?
  • Handlowcy
  • Przedstawiciele handlowi
  • Specjaliści ds. sprzedaży
  • Telemarketerzy
  • Specjaliści ds. wsparcia sprzedaży
Cele szkolenia
  • Stworzenie własnych kanałów dotarcia do klientów
  • Rozwinięcie umiejętności poruszania się po mediach społecznościowych i wykorzystania ich potencjału
  • Uświadomienie sobie roli networkingu
  • Przećwiczenie metod pozyskiwania poleceń i rekomendacji
Program szkolenia
  • Jak wyostrzyć swój instynkt sprzedażowy, jak dostrzegać i nie marnować szans na sprzedaż?
  • Jak zorganizować działania prospectingowe i co wychodzi w ich zakres?
  • Zdefiniowanie celów sprzedażowych
  • Wybór profilu klienta
  • Przegląd źródeł wiedzy o klientach – gdzie ich szukać i co powinienem o nich wiedzieć?
  • Zasady budowania bazy danych o potencjalnych klientach
  • Zasady zarządzania portfelem klientów
  • Planowanie przebiegu działań prospectingowych – co zrobię, czego mogę się spodziewać, jakie mam alternatyw postępowania?
  • Ranking skuteczności sposobów komunikacji z klientem
  • Metoda zainicjowania kontaktu (jak dotrzeć do klienta?
  • Jakie informacje można wykorzystać do zainicjowania / zintensyfikowania kontaktów z klientem? Skąd czerpać wartościowe informacje?
  • Jak skonstruować właściwą ofertę?
  • Jak nawiązać kontakt telefoniczny, jak sobie radzić z różnymi wariantami rozwoju sytuacji?
  • Jak przygotować i przeprowadzić pierwsze spotkanie z klientem?
 

Uwaga! Podczas warsztatów ćwiczymy telefoniczne inicjowanie kontaktu z realnymi klientami

Metody szkoleniowe
  • Treningi umiejętności
  • Rozmowy symulacyjne
  • Analizy przypadków