Informacje o szkoleniu
Oferta przygotowywana indywidualnie
- Termin szkolenia: do ustalenia
- Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
-
Czas trwania: 1 lub 2 dni
(8 lub 16 godzin dydaktycznych)
Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!
PROSPECTING. JAK ODKRYĆ I ZDOBYĆ NOWYCH KLIENTÓW
Prospecting w pierwotnym rozumieniu oznacza poszukiwanie cennych minerałów.
Czy zdobywanie nowych klientów nie jest poszukiwaniem żyły złota? I czy oprócz intuicji i odrobiny szczęścia nie są tu potrzebne wytrwałość, systematyczność i doskonałe opanowanie rzemiosła?
Na naszym szkoleniu będziemy mówić między innymi o: proaktywnej postawie sprzedażowej, czujności marketingowej, celach i szansach sprzedażowe, konstruowaniu oferty, kanałach komunikacji z klientem, technikach sprzedażowych.
Dla kogo?
- Handlowcy
- Przedstawiciele handlowi
- Specjaliści ds. sprzedaży
- Telemarketerzy
- Specjaliści ds. wsparcia sprzedaży
Cele szkolenia
- Stworzenie własnych kanałów dotarcia do klientów
- Rozwinięcie umiejętności poruszania się po mediach społecznościowych i wykorzystania ich potencjału
- Uświadomienie sobie roli networkingu
- Przećwiczenie metod pozyskiwania poleceń i rekomendacji
Program szkolenia
- Jak wyostrzyć swój instynkt sprzedażowy, jak dostrzegać i nie marnować szans na sprzedaż?
- Jak zorganizować działania prospectingowe i co wychodzi w ich zakres?
- Zdefiniowanie celów sprzedażowych
- Wybór profilu klienta
- Przegląd źródeł wiedzy o klientach – gdzie ich szukać i co powinienem o nich wiedzieć?
- Zasady budowania bazy danych o potencjalnych klientach
- Zasady zarządzania portfelem klientów
- Planowanie przebiegu działań prospectingowych – co zrobię, czego mogę się spodziewać, jakie mam alternatyw postępowania?
- Ranking skuteczności sposobów komunikacji z klientem
- Metoda zainicjowania kontaktu (jak dotrzeć do klienta?
- Jakie informacje można wykorzystać do zainicjowania / zintensyfikowania kontaktów z klientem? Skąd czerpać wartościowe informacje?
- Jak skonstruować właściwą ofertę?
- Jak nawiązać kontakt telefoniczny, jak sobie radzić z różnymi wariantami rozwoju sytuacji?
- Jak przygotować i przeprowadzić pierwsze spotkanie z klientem?
Uwaga! Podczas warsztatów ćwiczymy telefoniczne inicjowanie kontaktu z realnymi klientami
Metody szkoleniowe
- Treningi umiejętności
- Rozmowy symulacyjne
- Analizy przypadków