fbpx

Szybki kontakt


  • Nieprawidłowa treść!
  • Zły adres e-mail!
  • To pole jest puste!
  • Wyślij

Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?

Start / Szkolenia zamknięte / Obsługa Klienta i sprzedaż / Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?

Prospecting w pierwotnym rozumieniu oznacza poszukiwanie cennych minerałów.

Czy zdobywanie nowych klientów nie jest poszukiwaniem żyły złota? I czy oprócz intuicji i odrobiny szczęścia nie są tu potrzebne wytrwałość, systematyczność i doskonałe opanowanie rzemiosła?
Na naszym szkoleniu będziemy mówić między innymi o: proaktywnej postawie sprzedażowej, czujności marketingowej, celach i szansach sprzedażowe, konstruowaniu oferty, kanałach komunikacji z klientem, technikach sprzedażowych.

Czas trwania

  • 1 lub 2 dni (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Dla kogo?

  • Handlowcy
  • Przedstawiciele handlowi
  • Specjaliści ds. sprzedaży
  • Telemarketerzy
  • Specjaliści ds. wsparcia sprzedaży

Cele szkolenia

  • Stworzenie własnych kanałów dotarcia do klientów
  • Rozwinięcie umiejętności poruszania się po mediach społecznościowych i wykorzystania ich potencjału
  • Uświadomienie sobie roli networkingu
  • Przećwiczenie metod pozyskiwania poleceń i rekomendacji

Program szkolenia

  • Jak wyostrzyć swój instynkt sprzedażowy, jak dostrzegać i nie marnować szans na sprzedaż?
  • Jak zorganizować działania prospectingowe i co wychodzi w ich zakres?
  • Zdefiniowanie celów sprzedażowych
  • Wybór profilu klienta
  • Przegląd źródeł wiedzy o klientach – gdzie ich szukać i co powinienem o nich wiedzieć?
  • Zasady budowania bazy danych o potencjalnych klientach
  • Zasady zarządzania portfelem klientów
  • Planowanie przebiegu działań prospectingowych – co zrobię, czego mogę się spodziewać, jakie mam alternatyw postępowania?
  • Ranking skuteczności sposobów komunikacji z klientem
  • Metoda zainicjowania kontaktu (jak dotrzeć do klienta?
  • Jakie informacje można wykorzystać do zainicjowania / zintensyfikowania kontaktów z klientem? Skąd czerpać wartościowe informacje?
  • Jak skonstruować właściwą ofertę?
  • Jak nawiązać kontakt telefoniczny, jak sobie radzić z różnymi wariantami rozwoju sytuacji?
  • Jak przygotować i przeprowadzić pierwsze spotkanie z klientem?

Uwaga! Podczas warsztatów ćwiczymy telefoniczne inicjowanie kontaktu z realnymi klientami

Metody szkoleniowe

  • Treningi umiejętności
  • Rozmowy symulacyjne
  • Analizy przypadków

Informacje organizacyjne

Oferty dotyczące szkoleń zamkniętych przygotowywane są indywidualnie.

Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach

image
https://exbis.pl/wp-content/themes/solidbox/
https://exbis.pl/
#C4161C
style1
scroll
Ładowanie postów ...
/nowa-strona/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
off
off
Enter your email here
off
off