Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

ZASADY TELEMARKETINGU. SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON

Na naszym szkoleniu poznają Państwo wszystkie kluczowe umiejętności niezbędne do profesjonalnej obsługi klienta przez telefon.

Dowiedzą się Państwo jak rozpoznawać okazje sprzedażowe, jakie są etapy sprzedażowej rozmowy telefonicznej, jak ją zaplanować i jak przygotować jej skrypt. Poznają Państwo telefoniczne style komunikacyjne, środki parajęzykowe w rozmowie telefonicznej oraz telefoniczny savoir – vivre. Przybliżymy kwestie zamykania rozmowy, raportowania jej przebiegu oraz zachowywania asertywności.

Dla kogo?
  • Specjaliści ds. telefonicznej obsługi klienta
  • Specjaliści ds. sprzedaży telefonicznej
  • Pracownicy Call Center
  • Osoby zarządzające pracownikami w Call Center
  • Trenerzy wewnętrzni w Call Center
Cele szkolenia
  • Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych
  • Opanowanie umiejętnego i praktycznego korzystania ze skryptów
  • Poznanie metod radzenia sobie ze stresem
  • Opanowanie umiejętności przekonywania do rozmowy
  • Przećwiczenie struktury prowadzenie rozmowy: badanie potrzeb, prezentacja rozwiązań
Program szkolenia
  • Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej z klientem?
  • Jak dostosować styl komunikacji do specyfiki sprzedaży / obsługi przez telefon?
  • Jak stworzyć skrypt telemarketingowy?
  • Jak określić cele rozmowy telefonicznej z klientem?
  • Jak dotrzeć do właściwej osoby?
  • Jak rozpocząć rozmowę aby wzbudzić zainteresowanie klienta?
  • Jak panować nad przebiegiem rozmowy?
  • Jak interesująco uzasadnić cel dzwonienia do klienta?
  • Jak oszacować możliwości klienta przez telefon?
  • Jak sondować potrzeby klienta?
  • Jak prezentować ofertę podczas rozmowy telefonicznej?
  • Jak sobie radzić z obiekcjami i zastrzeżeniami?
  • Jak pobudzić klienta do działania?
  • Jak stworzyć przyczółek do dalszych kroków sprzedażowych?
  • Jak umówić się na spotkanie z klientem?
  • Jak reagować na odmowy i nieprzyjazne reakcje?
  • Jak eksponować dobre maniery w rozmowach telefonicznych?
  • Jak dokumentować główne wątki i ustalenia dla dalszych działań?
  • Jak radzić sobie ze stresem i zmęczeniem?
 

Uwaga! Podczas warsztatów przeprowadzane są autentyczne rozmowy z klientami.

Metody szkoleniowe
  • Treningi umiejętności
  • Symulacje rozmów
  • Analizy przypadków