Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

INTELIGENCJA EMOCJONALNA W PRAKTYCE. JAK JĄ ROZWIJAĆ?

Autorski program szkoleniowy, dzięki któremu nauczą się Państwo jak skutecznie rozwijać inteligencję emocjonalną.

W badaniach stwierdzono, że menedżerowie obdarzeni wysokim poziomem inteligencji emocjonalnej osiągają o 20 procent lepsze wyniki. Na jej pełny obraz składa się pięć kompetencji: samoświadomość, samokontrola, automotywacja, empatia i umiejętności społeczne – na naszym szkoleniu nauczą się Państwo efektywnie je rozwijać.

Dla kogo?
  • Menedżerowie i kierownicy
  • Negocjatorzy
  • Doradcy klientów
  • Osoby, które są zainteresowane podniesieniem kompetencji interpersonalnych
Cele szkolenia

Podczas szkolenia

  • Zdiagnozujemy naszą Inteligencję Emocjonalną dzięki specjalnej mapie EQ
  • Rozwiniemy samoświadomość emocjonalną – nauczymy się precyzyjnie rozpoznawać nasze uczucia
  • Nauczymy się sprawowania kontroli nad swoimi emocjami zwłaszcza tzw. trudnymi jak strach lub gniew
  • Rozwiniemy w sobie empatię, czyli zdolność wczuwania się w emocje innych ludzi
  • Poprawimy nasze wyczucie społeczne, czyli umiejętność tworzenia autentycznych związków i relacji
  • Nauczymy się zasad komunikacji emocjonalnej – jak konstruktywnie okazywać swoje uczucia i jak reagować na emocje innych?
  • Nabędziemy umiejętności wywierania wpływu osobistego, czyli zdolności wyzwalania energii w innych przez przykład, słowa i czyny
  • Poznamy różne style emocjonalnego przywództwa
  • Nauczymy się metod radzenia sobie z wysiłkiem emocjonalnym w pracy
  • Wypracujemy plan świadomego kształtowania swoich emocjonalnych kompetencji
Metody szkoleniowe
  • Autodiagnozy
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Symulacje