Informacje o szkoleniu
Oferta przygotowywana indywidualnie
- Termin szkolenia: do ustalenia
- Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
-
Czas trwania: 1 lub 2 dni
(8 lub 16 godzin dydaktycznych)
Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!
INTELIGENCJA EMOCJONALNA W PRAKTYCE. JAK JĄ ROZWIJAĆ?
Autorski program szkoleniowy, dzięki któremu nauczą się Państwo jak skutecznie rozwijać inteligencję emocjonalną.
W badaniach stwierdzono, że menedżerowie obdarzeni wysokim poziomem inteligencji emocjonalnej osiągają o 20 procent lepsze wyniki. Na jej pełny obraz składa się pięć kompetencji: samoświadomość, samokontrola, automotywacja, empatia i umiejętności społeczne – na naszym szkoleniu nauczą się Państwo efektywnie je rozwijać.
Dla kogo?
- Menedżerowie i kierownicy
- Negocjatorzy
- Doradcy klientów
- Osoby, które są zainteresowane podniesieniem kompetencji interpersonalnych
Cele szkolenia
Podczas szkolenia
- Zdiagnozujemy naszą Inteligencję Emocjonalną dzięki specjalnej mapie EQ
- Rozwiniemy samoświadomość emocjonalną – nauczymy się precyzyjnie rozpoznawać nasze uczucia
- Nauczymy się sprawowania kontroli nad swoimi emocjami zwłaszcza tzw. trudnymi jak strach lub gniew
- Rozwiniemy w sobie empatię, czyli zdolność wczuwania się w emocje innych ludzi
- Poprawimy nasze wyczucie społeczne, czyli umiejętność tworzenia autentycznych związków i relacji
- Nauczymy się zasad komunikacji emocjonalnej – jak konstruktywnie okazywać swoje uczucia i jak reagować na emocje innych?
- Nabędziemy umiejętności wywierania wpływu osobistego, czyli zdolności wyzwalania energii w innych przez przykład, słowa i czyny
- Poznamy różne style emocjonalnego przywództwa
- Nauczymy się metod radzenia sobie z wysiłkiem emocjonalnym w pracy
- Wypracujemy plan świadomego kształtowania swoich emocjonalnych kompetencji
Metody szkoleniowe
- Autodiagnozy
- Ćwiczenia indywidualne
- Symulacje