Klasyczny warsztat szkoleniowy, którego celem jest rozwój umiejętności osobistych, mających wpływ na kreowanie własnego wizerunku oraz przekonywanie do idei i rozwiązań. Program szkoleniowy został przygotowany przez doświadczonych trenerów biznesu, psychologów, a także wizażystów i aktorów.
- 32 609 71 09
- info@exbis.pl
- ul. Słonimskiego 2/1, 40-133 Katowice
- Najczęściej wybierane szkolenia
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte
- Umiejętności menedżerskie
- Management 3.0
- Podejmowanie decyzji w świecie VUCA
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty
- Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów
- Trening menedżerski. 12 x jak? – skuteczne praktyki kierowania
- Przywództwo. Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania wybitnych liderów
- Motywowanie pracowników. Nowoczesna strategia: w stronę spersonalizowanego podejścia
- Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników
- Technika Oceny 360° w praktyce. Etapy procesu i zasady przeprowadzenia oceny
- Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych
- Rozwój osobisty
- Efektywność osobista – 10 mocnych zasad
- Negocjacje zaawansowane. Wykorzystanie teorii gier
- Najlepsze strategie i taktyki w negocjacjach
- Umiejętność przekonywania – nowoczesne chwyty perswazyjne
- Sztuka profesjonalnej prezentacji. Jak przekonywać ludzi do nas, naszych produktów i idei?
- Prezentacje bez Power Point’a
- Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
- Stres. Jak go pokonać i … wykorzystać?
- Trening asertywności. Jak realizować własne cele nie naruszając praw innych osób?
- Obsługa Klienta i sprzedaż
- Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach
- Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?
- Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?
- Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?
- Obsługa klienta Help Desk IT
- Korespondencja z klientem
- Planowanie efektywnych działań marketingowych
- Prawo w biznesie
- Nowe Media
- Marketing internetowy – jak robić to dobrze?
- Wykorzystanie Facebook’a w działaniach marketingowych
- Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Profesjonalne wykorzystanie reklam Google w promocji firm i produktów
- Copywriting w Internecie
- Personal branding – recepta na długowieczność w biznesie
- Szkolenia IT
- Umiejętności menedżerskie
- Oferta
- O firmie
- Zespół
- Strefa wiedzy
- Kontakt
- Wszystkie szkolenia
- Najczęściej wybierane szkolenia
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte
- Umiejętności menedżerskie
- Management 3.0
- Podejmowanie decyzji w świecie VUCA
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty
- Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów
- Trening menedżerski. 12 x jak? – skuteczne praktyki kierowania
- Przywództwo. Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania wybitnych liderów
- Motywowanie pracowników. Nowoczesna strategia: w stronę spersonalizowanego podejścia
- Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników
- Technika Oceny 360° w praktyce. Etapy procesu i zasady przeprowadzenia oceny
- Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych
- Rozwój osobisty
- Efektywność osobista – 10 mocnych zasad
- Negocjacje zaawansowane. Wykorzystanie teorii gier
- Najlepsze strategie i taktyki w negocjacjach
- Umiejętność przekonywania – nowoczesne chwyty perswazyjne
- Sztuka profesjonalnej prezentacji. Jak przekonywać ludzi do nas, naszych produktów i idei?
- Prezentacje bez Power Point’a
- Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
- Stres. Jak go pokonać i … wykorzystać?
- Trening asertywności. Jak realizować własne cele nie naruszając praw innych osób?
- Obsługa Klienta i sprzedaż
- Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach
- Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?
- Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?
- Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?
- Obsługa klienta Help Desk IT
- Korespondencja z klientem
- Planowanie efektywnych działań marketingowych
- Prawo w biznesie
- Nowe Media
- Marketing internetowy – jak robić to dobrze?
- Wykorzystanie Facebook’a w działaniach marketingowych
- Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Profesjonalne wykorzystanie reklam Google w promocji firm i produktów
- Copywriting w Internecie
- Personal branding – recepta na długowieczność w biznesie
- Szkolenia IT
- Umiejętności menedżerskie
- Oferta
- O firmie
- Zespół
- Strefa wiedzy
- Kontakt
- Wszystkie szkolenia
Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
„Nie jest ważne, jak ludzie widzą samych siebie, lecz jak przedstawiają się tym, na których usiłują wpłynąć. Możesz uważać się za bardzo humanitarną i troskliwą osobę, ale jeśli twoi partnerzy postrzegają cię jako zadzierającego nosa ważniaka, to ich percepcja, a nie twoja, wpłynie na ich zachowania.”
P. Hersey, konsultant zarządzania
Czas trwania
- 1 lub 2 dni (8 lub 16 godzin dydaktycznych)
Dla kogo?
- Dyrektorzy i menedżerowie
- Doradcy klienta premium
- Przedstawiciele handlowi i sprzedawcy
- Specjaliści ds. marketingu
A czego my chcemy Państwa nauczyć? Przede wszystkim
- Jak wykorzystać mechanizmy percepcji interpersonalnej, aby świadomie kreować swój wizerunek?
- Jak osiągnąć wysoki poziom „obserwacyjnej samokontroli”?
- Jak się zachowywać, jak mówić, jak ubierać i z jakich rekwizytów korzystać by wywrzeć zamierzone wrażenie?
- Jak wykorzystać potęgę „mowy ciała”?
- Jak „pracować” nad swoim głosem by wzbudzać sympatię i wiarygodność?
- Jak rozpoznać najkorzystniejszy typ wizerunku dla konkretnej sytuacji i jak uruchomić korzystne skojarzenia w umysłach naszych partnerów?
- Jak stosować taktyki autoprezentacyjne, między innymi opisywanie siebie, wyrażanie postaw, publiczne atrybucje, manipulacje pamięcią, „pławienie się w odbitym blasku”, polerownie i retuszowanie oraz wiele innych?
- Jak operować skutecznymi sposobami perswazji i jak stosować reguły wpływu na innych?
- Jak ujmować ludzi naturalnym podejściem do reguł etykiety i dobrego wychowania?
- Jak sobie radzić z kłopotliwymi sytuacjami społecznymi?
- Jak pokonać nieśmiałość i tremę?
- Jak panować nad autoprezentacją grupową, czyli budować korzystny wizerunek zespołu?
A także
- Jak uniknąć „syndromu kameleona” i pokusy manipulacji? oraz jakich błędów się wystrzegać by nie wpaść w pułapkę sztuczności i nadmiernej autokreacji?
Metody szkoleniowe
- Autodiagnozy
- Symulacje
- Ćwiczenia indywidualne
Informacje organizacyjne
Oferty dotyczące szkoleń zamkniętych przygotowywane są indywidualnie.
Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach
Rozwój osobisty
- Efektywność osobista – 10 mocnych zasad
- Negocjacje zaawansowane. Wykorzystanie teorii gier
- Komunikacja interpersonalna
- Najlepsze strategie i taktyki w negocjacjach
- Umiejętność przekonywania – nowoczesne chwyty perswazyjne
- Sztuka profesjonalnej prezentacji. Jak przekonywać ludzi do nas, naszych produktów i idei?
- Prezentacje bez Power Point’a
- Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
- Stres. Jak go pokonać i … wykorzystać?
- Trening asertywności. Jak realizować własne cele nie naruszając praw innych osób?
- Inteligencja emocjonalna w praktyce. Jak ją rozwijać?
- Jak uniknąć wypalenia zawodowego? U siebie i u innych
- Rozwijanie umiejętności trenerskich
- Racjonalne wykorzystanie czasu. Najlepsze zasady
- Twórcze rozwiązywanie problemów. Podejmowanie optymalnych decyzji
- Profesjonalna asystentka / sekretarka
- Savoir-vivre – dobre maniery w biznesie
- Analizowanie informacji
- Myślenie wizualne w biznesie