Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

SAVOIR-VIVRE - DOBRE MANIERY W BIZNESIE

Szkolenie przybliżające najważniejsze elementy savoir vivre w relacjach biznesowych.

Poznają państwo m. in.formy zachowania w obecności innych, sposoby zwracania się do siebie, reguły przedstawiania osób i przedstawiania siebie, zasady uprzejmości i zwroty grzecznościowe oraz zwyczaje zachowania się przy stole.

Grzeczność nie jest rzeczą małą;
Kiedy się człowiek uczy ważyć, jak przystało,
Drugich wiek, urodzenie, cnoty, obyczaje,
Wtenczas i swoją ważność zarazem poznaje.

Adam Mickiewicz, „Ważna Sędziego nauka o grzeczności”, Pan Tadeusz, księga I

Dla kogo?
  • Prezesi firm i dyrektorzy
  • Osoby odpowiedzialne za kontakty z kontrahentami
  • Pracownicy prowadzący spotkania i przyjmujący gości
  • Osoby zainteresowane etykietą biznesową
Cele szkolenia
  • Poszerzenie praktycznej wiedzy na temat etykiety w biznesie
  • Poznanie istoty savoir vivre oraz jego wpływu na satysfakcję klientów i partnerów biznesowych
  • Nabycie umiejętności autoprezentacji na poziomie wiarygodnego partnera
  • Poznanie zalet stosowania reguł obowiązujących na arenie krajowej oraz międzynarodowej
Program szkolenia
  • Jak zapraszać i jak odpowiadać na zaproszenia?
  • Jak się witać, przedstawić i dokonywać prezentacji innych osób?
  • Jak korzystać z wizytówek?
  • Jak składać wizyty i jak pełnić rolę gospodarza?
  • Jak stosować zasadę pierwszeństwa w różnych okolicznościach?
  • Jak przestrzegać hierarchii towarzyskich?
  • Jak zachowywać się podczas oficjalnych imprez i na nieformalnych spotkaniach?
  • Jak wyrażać się prawidłowo?
  • Jak rozmawiać przez telefon, jak przygotowywać korespondencję?
  • Jak przygotować stół i jak sobie radzić przy stole?
  • Jak się ubierać?
  • Jak reagować na gafy własne i innych?
  • Jednym zdaniem: jak demonstrować dobre obyczaje w każdej sytuacji od codziennych epizodów po wyjątkowe wydarzenia?
Metody szkoleniowe
  • Analizy przypadków
  • Case study
  • Treningi umiejętności