fbpx

Szybki kontakt


  • Nieprawidłowa treść!
  • Zły adres e-mail!
  • To pole jest puste!
  • Wyślij

Savoir-vivre – dobre maniery w biznesie

Start / Szkolenia zamknięte / Rozwój osobisty / Savoir-vivre – dobre maniery w biznesie

Szkolenie przybliżające najważniejsze elementy savoir vivre w relacjach biznesowych.

Poznają państwo m. in.formy zachowania w obecności innych, sposoby zwracania się do siebie, reguły przedstawiania osób i przedstawiania siebie, zasady uprzejmości i zwroty grzecznościowe oraz zwyczaje zachowania się przy stole.

Grzeczność nie jest rzeczą małą;
Kiedy się człowiek uczy ważyć, jak przystało,
Drugich wiek, urodzenie, cnoty, obyczaje,
Wtenczas i swoją ważność zarazem poznaje.

Adam Mickiewicz, „Ważna Sędziego nauka o grzeczności”, Pan Tadeusz, księga I

Czas trwania

  • 1 lub 2 dni (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Dla kogo?

  • Prezesi firm i dyrektorzy
  • Osoby odpowiedzialne za kontakty z kontrahentami
  • Pracownicy prowadzący spotkania i przyjmujący gości
  • Osoby zainteresowane etykietą biznesową

Cele szkolenia

  • Poszerzenie praktycznej wiedzy na temat etykiety w biznesie
  • Poznanie istoty savoir vivre oraz jego wpływu na satysfakcję klientów i partnerów biznesowych
  • Nabycie umiejętności autoprezentacji na poziomie wiarygodnego partnera
  • Poznanie zalet stosowania reguł obowiązujących na arenie krajowej oraz międzynarodowej

Nowoczesna etykieta biznesowa

  • Jak zapraszać i jak odpowiadać na zaproszenia?
  • Jak się witać, przedstawić i dokonywać prezentacji innych osób?
  • Jak korzystać z wizytówek?
  • Jak składać wizyty i jak pełnić rolę gospodarza?
  • Jak stosować zasadę pierwszeństwa w różnych okolicznościach?
  • Jak przestrzegać hierarchii towarzyskich?
  • Jak zachowywać się podczas oficjalnych imprez i na nieformalnych spotkaniach?
  • Jak wyrażać się prawidłowo?
  • Jak rozmawiać przez telefon, jak przygotowywać korespondencję?
  • Jak przygotować stół i jak sobie radzić przy stole?
  • Jak się ubierać?
  • Jak reagować na gafy własne i innych?
  • Jednym zdaniem: jak demonstrować dobre obyczaje w każdej sytuacji od codziennych epizodów po wyjątkowe wydarzenia?

Metody szkoleniowe

  • Analizy przypadków
  • Case study
  • Treningi umiejętności

Informacje organizacyjne

Oferty dotyczące szkoleń zamkniętych przygotowywane są indywidualnie.

Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach

image
https://exbis.pl/wp-content/themes/solidbox/
https://exbis.pl/
#C4161C
style1
scroll
Ładowanie postów ...
/nowa-strona/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
off
off
Enter your email here
off
off