fbpx

Szybki kontakt


  • Nieprawidłowa treść!
  • Zły adres e-mail!
  • To pole jest puste!
  • Wyślij

Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów

Start / Szkolenia zamknięte / Umiejętności menedżerskie / Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów

Coachingowy styl zarządzania staje się coraz bardziej popularną metodą wspierająca rozwój pracowników, a co za tym idzie efektywniejsze osiąganie celów firmy.

Metoda ta polega na budowaniu relacji partnerskich menedżera i pracownika, co wpływa na motywację i zaangażowanie pracownika. Dzisiaj potrzebujemy mieć możliwość wpływania na otaczającą nas rzeczywistość w życiu prywatnym jak zawodowym i coachingowy styl pomaga nam to osiągnąć. Przez włączanie pracowników w stawianie i realizację celów menedżer może wpływać na budowanie odpowiedzialności pracownika.

Czas trwania

  • 1 lub 2 dni (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Dla kogo

  • Dyrektorzy i kierownicy
  • Menedżerowie
  • Kierownicy liniowi
  • Menedżerowie projektów

Cele szkolenia

  • Poznanie istoty coachingu
  • Rozwinięcie umiejętności prowadzenia rozmów coachingowych
  • Wzbudzenie refleksji nad wpływem coachingu i przywództwa na zarządzanie
  • Opanowanie umiejętności stawiania celów i zadawania pytań
  • Dostrzeżenie wpływu coachingu na rozwój i motywację pracowników

Program szkolenia

1. Kiedy potrzebny jest coaching

  • Coaching jako funkcja menadżerska
  • Coaching jako narzędzie wspierające ludzi w rozwoju
  • Różne koncepcje coachingu:

    • coaching nie jest terapią

    • coaching nie jest nauczaniem lub doradztwem

    • czym więc jest coaching?

  • Style coachingu: reaktywny i proaktywny, instruktażowy i empatyczny
  • Styl zarządzania, a trendy w przywództwie

2. Coaching jako cykl

  • Wdrożenie metody GAINS
  • Struktura działań coachingowych
  • Metody coachingu

3. Kompetencje menadżera coacha

  • Komunikacja w procesie coachingu
  • Komunikacja w procesie coachingu
  • Budowanie partnerstwa między menedżerem, a pracownikiem
  • Monitorowanie rozwoju i udzielanie wsparcia
  • Udzielanie informacji zwrotnej
  • Motywowanie w procesie coachingu
  • Jak pytać, aby zmotywować – umiejętność zadawania pytań

4. Narzędzie wspierające menedżera coacha

  • Stawianie angażujących celów
  • Metody pracy z przekonaniami
  • Jak wartości mogą wpływać na motywację?
  • Kontraktowanie
  • Prowadzenie rozmów rozwojowych:

    • z pracownikiem o wysokiem potencjale

    • z pracownikiem z niskimi wynikami

    • z pracownikiem o niskiej motywacji

  • Błędy coacha – sposoby ich eliminacji
  • Etyka coacha

Metody szkoleniowe

2 dniowy warsztat  praktyczny, który pozwoli Ci nie tylko poznać narzędzia ale przede wszystkim doświadczyć jak coaching wpływa na budowanie zaangażowania oraz odpowiedzialności. Będzie to czas, gdzie możesz ćwiczyć oraz korzystać z praktyki doświadczonego coacha. To inwestycja dla Ciebie i całego jego Twojego zespołu.

Prowadzenie

Dr Andrzej Szóstak – Współzałożyciel firmy szkoleniowej EXBIS, od 1992 jej partner zarządzający. Doktor socjologii, kulturoznawca, historyk organizacji, coach rozwoju osobistego i zawodowego, specjalista z zakresu psychologii biznesu. Praktyk zarządzania, kilkanaście lat pracy na stanowiskach menedżerskich (w tym Dyrektor Instytutu Nauk o Kulturze Uniwersytetu Śląskiego).  Wykładowca na studiach trenerskich Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach i Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej. Szkolił trenerów wewnętrznych m.in. dla WBK, PKO BP, BZ WBK, ING Bank Śląski, Powszechnego Banku Kredytowego, BPH, Międzynarodowej Szkoły Bankowości i Finansów, ARiMR,  ZUS.  Prowadził menedżerskie projekty szkoleniowe dla zarządów ING, BPH i BZ WBK.  Jest autorem rozwiązań szkoleniowych w zakresie rozwoju menedżerskiego dla czołowych firm w Polsce, m.in. PKO BP, Deloitte, Deutsche Leasing, Comarch (MBA), HP, CMC, KGHM, PGE, Navo, Vattenfall, Tauron. Twórca i koordynator wdrożenia standardów obsługi klienta w WBK i Polskiej Grupie Energetycznej. Kilka tysięcy godzin szkoleniowych. Trener outdoorowy. Mówca motywacyjny.  Koordynator projektów szkoleniowych w ramach EFS.

Informacje organizacyjne

  • Miejsce: Katowice, ul. Słonimskiego 2/1
  • W cenie: materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwy kawowe, obiad
  • Etyka coacha
  • Godziny: 9-16

Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach

image
https://exbis.pl/wp-content/themes/solidbox/
https://exbis.pl/
#C4161C
style1
scroll
Ładowanie postów ...
/nowa-strona/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
off
off
Enter your email here
off
off