Wyjątkowy warsztat o zwinnym zarządzaniu będącym odpowiednikiem programowania zwinnego. Kompendium autorstwa Jurgena Appelo działa na rozmaitych poziomach zarządzania. Wspiera początkujących menedżerów, bo zawiera obszerny zbiór gotowych do użycia modeli, doświadczonym menedżerom pomaga dostrzec to, przystosować się do współczesnych stylów zarządzania.
- 32 609 71 09
- info@exbis.pl
- ul. Słonimskiego 2/1, 40-133 Katowice
- Najczęściej wybierane szkolenia
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte
- Umiejętności menedżerskie
- Management 3.0
- Podejmowanie decyzji w świecie VUCA
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty
- Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów
- Trening menedżerski. 12 x jak? – skuteczne praktyki kierowania
- Przywództwo. Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania wybitnych liderów
- Motywowanie pracowników. Nowoczesna strategia: w stronę spersonalizowanego podejścia
- Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników
- Technika Oceny 360° w praktyce. Etapy procesu i zasady przeprowadzenia oceny
- Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych
- Rozwój osobisty
- Efektywność osobista – 10 mocnych zasad
- Negocjacje zaawansowane. Wykorzystanie teorii gier
- Najlepsze strategie i taktyki w negocjacjach
- Umiejętność przekonywania – nowoczesne chwyty perswazyjne
- Sztuka profesjonalnej prezentacji. Jak przekonywać ludzi do nas, naszych produktów i idei?
- Prezentacje bez Power Point’a
- Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
- Stres. Jak go pokonać i … wykorzystać?
- Trening asertywności. Jak realizować własne cele nie naruszając praw innych osób?
- Obsługa Klienta i sprzedaż
- Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach
- Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?
- Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?
- Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?
- Obsługa klienta Help Desk IT
- Korespondencja z klientem
- Planowanie efektywnych działań marketingowych
- Prawo w biznesie
- Nowe Media
- Marketing internetowy – jak robić to dobrze?
- Wykorzystanie Facebook’a w działaniach marketingowych
- Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Profesjonalne wykorzystanie reklam Google w promocji firm i produktów
- Copywriting w Internecie
- Personal branding – recepta na długowieczność w biznesie
- Szkolenia IT
- Umiejętności menedżerskie
- Oferta
- O firmie
- Zespół
- Strefa wiedzy
- Kontakt
- Wszystkie szkolenia
- Najczęściej wybierane szkolenia
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte
- Umiejętności menedżerskie
- Management 3.0
- Podejmowanie decyzji w świecie VUCA
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty
- Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów
- Trening menedżerski. 12 x jak? – skuteczne praktyki kierowania
- Przywództwo. Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania wybitnych liderów
- Motywowanie pracowników. Nowoczesna strategia: w stronę spersonalizowanego podejścia
- Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników
- Technika Oceny 360° w praktyce. Etapy procesu i zasady przeprowadzenia oceny
- Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych
- Rozwój osobisty
- Efektywność osobista – 10 mocnych zasad
- Negocjacje zaawansowane. Wykorzystanie teorii gier
- Najlepsze strategie i taktyki w negocjacjach
- Umiejętność przekonywania – nowoczesne chwyty perswazyjne
- Sztuka profesjonalnej prezentacji. Jak przekonywać ludzi do nas, naszych produktów i idei?
- Prezentacje bez Power Point’a
- Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
- Stres. Jak go pokonać i … wykorzystać?
- Trening asertywności. Jak realizować własne cele nie naruszając praw innych osób?
- Obsługa Klienta i sprzedaż
- Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach
- Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?
- Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?
- Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?
- Obsługa klienta Help Desk IT
- Korespondencja z klientem
- Planowanie efektywnych działań marketingowych
- Prawo w biznesie
- Nowe Media
- Marketing internetowy – jak robić to dobrze?
- Wykorzystanie Facebook’a w działaniach marketingowych
- Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Profesjonalne wykorzystanie reklam Google w promocji firm i produktów
- Copywriting w Internecie
- Personal branding – recepta na długowieczność w biznesie
- Szkolenia IT
- Umiejętności menedżerskie
- Oferta
- O firmie
- Zespół
- Strefa wiedzy
- Kontakt
- Wszystkie szkolenia
Management 3.0
Czas trwania
- Online: 4 x 2,5 godziny
- Stacjonarnie: do uzgodnienia
Dla kogo?
- Coachowie
- Menadżerowie
- Konsultanci
- Facylitatorzy
Cele szkolenia
- Poznanie najnowszej koncepcji zarządzania (innowacyjność, zwinność, otwartość na zmianę, szacunek, wzajemna pomoc i wspieranie się, kształtowanie atmosfery, kultura pracy, budowanie zespołu).
- Podniesienie i wzmocnienie kompetencji w obszarze zarządzania (rola przywództwa i pracy zespołowej, wyznaczanie celów i delegowanie, monitoring i feedback)
- Poznanie metod zwinnych i wykorzystanie ich w zarządzaniu (co to znaczy zwinnie zarządzać, różnice w podejściu zwinnym i klasycznym, dlaczego Agile?).
Kluczowe zagadnienia szkolenia
1. Zarządzanie i przywództwo
- Kiedy przewodzić, a kiedy zarządzać?
- W jaki sposób jasno określać cele oraz kierować zespołami? Przegląd metodyk i najczęstszych wyzwań we wdrażaniu podejścia zwinnego w firmie.
- Kodeks dobrych praktyk we wdrażaniu zwinnego podejścia do zarządzania
2. Pryncypia Management 3.0
- Czym Management 3.0 różni się od 1.0 i 2.0?
- Motywuj ludzi
- Uprawomocnij zespoły
- Dopasuj ograniczenia
- Rozwijaj kompetencje
- Rozwijaj strukturę
- Usprawniaj wszystko
3. Teoria systemów złożonych
- Różnice pomiędzy złożonością a skomplikowaniem.
- W jaki sposób radzić sobie ze złożonością, poznanie kryteriów złożoności.
4. Motywacja i zaangażowanie
- Rodzaje motywacji.
- Narzędzia i techniki badania i wzmacniania motywacji
- Jak wprowadzić motywatory do systemu organizacji?
5. Delegowanie i uprawomocnienie
- Samoorganizacja
- Budowanie zaufania
- Poziomy delegowania
- Budowanie postawy odpowiedzialności
- Budowanie i wzmacnianie wartości
6. Zespoły zdalne
- Zalety pracy zdalnej
- Jak poradzić sobie z uczuciem samotności podczas pracy zdalnej
- Jak prowadzić spotkania hybrydowe?
- Technika Working out loud (WOL)
7. Lepszy Feedback
- Narzędzia feedbacku
- Karty KUDO jako narzędzie pozytywnego feedbacku
8. Sukces i porażka
- Jak wykorzystać porażki w rozwoju
- Sukces jako wynik zmiany organizacyjnej
- Cztery wymiany zarządzania zmianą
- Narzędzia do retrospektywy
Trener
Małgorzata Świerkosz – Hołysz – certyfikowana facylitatorka Management 3.0
Metody szkoleniowe
Szkolenie będzie prowadzone online z zastosowaniem dużej ilości ćwiczeń praktycznych.
Warsztat składa się z czterech modułów, każdy po 2,5 godziny. Program Fundamentals kończy się wydaniem certyfikatu Management 3.0 Fundamentals, nie daje jedna uprawnień do posługiwania się tytułem Facylitator Management 3.0. Aby otrzymać certyfikat Management 3.0 Fundation, pozwalający na prowadzenie facylitacji, należy odbyć dodatkowy warsztat Fundamentals Plus-In Person. Jest to jednodniowy warsztat, który skupia się na praktycznym ćwiczeniu kompetencji nabytych podczas Management 3.0 Fundamentals.
W trakcie szkolenia każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów edukacyjnych oraz zestaw kart do pracy z zespołami.
Możliwość zakupienia oficjalnego podręcznika Managemet 3.0, napisanego przez Jürgena Appelo, twórcy metodyki.
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają międzynarodowy certyfikat Management 3.0 Fundamentals wydany przez jednostkę certyfikującą Happy Melly®.
Informacje organizacyjne:
Oferty dotyczące szkoleń zamkniętych przygotowywane są indywidualnie.
Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach
Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
Godziny szkolenia: 9:00 – 16:00
Trener szkolenia: Imię Nazwisko
Umiejętności menadżerskie
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty (ROM)
- Coachingowy styl zarządzania w „służbie” roli menedżera
- Trening menedżerski. 12 x jak? – skuteczne praktyki kierowania
- Przywództwo. Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania wybitnych liderów
- Motywowanie pracowników. Nowoczesna strategia: w stronę spersonalizowanego podejścia
- Tworzenie zespołów. Jak efektywnie razem pracować?
- Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników
- Technika Oceny 360° w praktyce. Etapy procesu i zasady przeprowadzenia oceny
- Rozwiązywanie konfliktów. Skuteczne zasady postępowania
- Program adaptacyjny. Jak wprowadzać nowych pracowników do firmy?