Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. NOWOCZESNA STRATEGIA: W STRONĘ SPERSONALIZOWANEGO PODEJŚCIA

Nowoczesny program szkoleniowy dla menedżerów, który pomoże Państwu odpowiedzieć na pytanie jak motywować pracowników.

Doświadczeni trenerzy-praktycy podpowiedzą Państwu jakie są składniki systemu motywacyjnego, czym różni się motywacja wewnętrzna od zewnętrznej, na czym polega motywowanie spersonalizowane oraz jakie są wzory reakcji na motywowanie. Poznają Państwo motywatory „portfelowe” i niematerialne bodźce motywacyjne. Wypracują Państwo przydatne praktyki motywacyjne.

Dla kogo?
  • Dyrektorzy i menedżerowie
  • Kierownicy i przełożeni
  • Kierownicy projektów
  • Osoby przygotowujące się do awansu
Cele szkolenia
  • Rozprawienie się z popularnymi mitami dotyczącymi motywacji
  • Poznanie praktycznej wiedzy na temat psychologicznych podstaw zachowań w sytuacjach zawodowych
  • Rozwinięcie umiejętności stosowania różnych technik motywacji
  • Uświadomienie sobie różnicy między motywacją wewnętrzną, a zewnętrzną
  • Wykształcenie umiejętności motywowania pracowników w zależności od ich indywidualnych potrzeb
Kluczowe zagadnienia szkolenia
  • Motywować – co to właściwie oznacza?
  • Trzy filary motywowania: przekonanie pracownika, że „warto to zrobić”, że „może to zrobić” i że „to od niego zależy”
  • Co wpływa na motywacje pracowników?
  • Emocje, potrzeby, przeświadczenia, zachowania innych – jak je wykorzystać i czego się wystrzegać?
  • Jak pobudzać do działania eksponując atrakcyjność efektów, związek między wysiłkiem a rezultatem i relacje między efektywnością a nagrodą?
  • Czy warto korzystać z tradycyjnych koncepcji motywowania? – przegląd zalet i wad słynnych zaleceń Maslowa, Herzberga McGregora
  • Jak operować nowoczesnym podejściem do motywowania pracowników? – koncepcja słuszności (sprawiedliwości) i oczekiwań w praktycznym zastosowaniu
  • Jak budować spersonalizowane strategie motywacyjne? – poligon umiejętności w wykorzystaniu „patentów motywacyjnych”
  • Jak reagować na demotywujące sytuacje w pracy?
  • Chwalić i wspierać czy kontrolować i ganić? – jak w konkretnych przypadkach rozstrzygnąć trudny dylemat menedżera?
  • Jak wzmacniać motywacyjną siłę ocen bieżących i okresowych?
Metody szkoleniowe
  • Diagnozy i analizy
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Gry edukacyjne
  • Analizy przypadków