fbpx

Szybki kontakt


  • Nieprawidłowa treść!
  • Zły adres e-mail!
  • To pole jest puste!
  • Wyślij

Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników

Start / Szkolenia zamknięte / Umiejętności menedżerskie / Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników

Szkolenie menedżerskie przybliżające zagadnienia procesu oceniania jako ważnego elementu motywowania i zarządzania rozwojem pracowników.
Po szkoleniu będą Państwo potrafili zharmonizować funkcje rozwojowe, stabilizujące i korygujące podczas przeprowadzania ocen. Przygotowują się Państwo do tego procesu, a także poznają potencjalne pułapki, które na nich czyhają.

Czas trwania

  • 1 lub 2 dni (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Dla kogo?

  • Dyrektorzy HR
  • Specjaliści ds. HR
  • Specjaliści ds. personalnych
  • Specjaliści ds. rozwoju organizacji

Cele szkolenia

  • Opanowanie umiejętności wdrożenia systemu ocen okresowych
  • Poznanie zalet i zagrożeń ocen okresowych
  • Rozwinięcie umiejętności przeprowadzania rozmów oceniających
  • Przećwiczenie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Kluczowe zagadnienia szkolenia

  • Jak wdrożyć system ocen okresowych?
  • Jak posługiwać się narzędziami oceny?
  • Jak zidentyfikować trudności i przygotować się do oceny?
  • Co oceniać i jak zbierać informacje do przeprowadzenia oceny?
  • Jak przygotować pracowników do bycia ocenianym?
  • Jak prowadzić rozmowę oceniającą?
  • „Trzymaj się faktów” – jak to robić?
  • Jak wyrażać uznanie, a jak korygować błędy pracowników?
  • Jak podchodzić do różnych typów ocenianych osób?
  • Jak sobie radzić w trudnych momentach?
  • Jak stawiać cele i jak je egzekwować, czyli jak wykorzystać oceny w procesie rozwoju pracowników?

Kluczowe zagadnienia warsztatów

Znaczenie oceniania, rodzaje ocen, funkcje oceny w procesie zarządzania, narzędzia oceny, wdrażanie systemu (opcjonalnie), prawa ocenianego i oceniającego, psychologiczne pułapki oceniania, bieżące ocenianie a ocena okresowa, przygotowanie do oceny, etapy procesu, komunikacja w ocenianiu, struktura rozmowy oceniającej, reakcje na ocenianie, postępowanie z różnymi typami pracowników, wyznaczanie celów, wykorzystanie ocen w rozwoju pracownika, błędy w ocenianiu, odporność psychiczna oceniającego, etyka i etykieta w procesie oceniania.

Metody szkoleniowe

  • Ćwiczenia indywidualne
  • testy, diagnozy i analizy
  • Symulacje

Informacje organizacyjne:

Oferty dotyczące szkoleń zamkniętych przygotowywane są indywidualnie.

Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach

image
https://exbis.pl/wp-content/themes/solidbox/
https://exbis.pl/
#C4161C
style1
scroll
Ładowanie postów ...
/nowa-strona/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
off
off
Enter your email here
off
off