Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

OCENY OKRESOWE. SPRAWNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA EFEKTYWNOŚCIĄ I ROZWOJEM PRACOWNIKÓW

Szkolenie menedżerskie przybliżające zagadnienia procesu oceniania jako ważnego elementu motywowania i zarządzania rozwojem pracowników.

Po szkoleniu będą Państwo potrafili zharmonizować funkcje rozwojowe, stabilizujące i korygujące podczas przeprowadzania ocen. Przygotowują się Państwo do tego procesu, a także poznają potencjalne pułapki, które na nich czyhają.

Dla kogo?
  • Dyrektorzy HR
  • Specjaliści ds. HR
  • Specjaliści ds. personalnych
  • Specjaliści ds. rozwoju organizacji
Cele szkolenia
  • Opanowanie umiejętności wdrożenia systemu ocen okresowych
  • Poznanie zalet i zagrożeń ocen okresowych
  • Rozwinięcie umiejętności przeprowadzania rozmów oceniających
  • Przećwiczenie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Kluczowe zagadnienia warsztatów

Znaczenie oceniania, rodzaje ocen, funkcje oceny w procesie zarządzania, narzędzia oceny, wdrażanie systemu (opcjonalnie), prawa ocenianego i oceniającego, psychologiczne pułapki oceniania, bieżące ocenianie a ocena okresowa, przygotowanie do oceny, etapy procesu, komunikacja w ocenianiu, struktura rozmowy oceniającej, reakcje na ocenianie, postępowanie z różnymi typami pracowników, wyznaczanie celów, wykorzystanie ocen w rozwoju pracownika, błędy w ocenianiu, odporność psychiczna oceniającego, etyka i etykieta w procesie oceniania.

  • Jak wdrożyć system ocen okresowych?
  • Jak posługiwać się narzędziami oceny?
  • Jak zidentyfikować trudności i przygotować się do oceny?
  • Co oceniać i jak zbierać informacje do przeprowadzenia oceny?
  • Jak przygotować pracowników do bycia ocenianym?
  • Jak prowadzić rozmowę oceniającą?
  • „Trzymaj się faktów” – jak to robić?
  • Jak wyrażać uznanie, a jak korygować błędy pracowników?
  • Jak podchodzić do różnych typów ocenianych osób?
  • Jak sobie radzić w trudnych momentach?
  • Jak stawiać cele i jak je egzekwować, czyli jak wykorzystać oceny w procesie rozwoju pracowników?
Metody szkoleniowe
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Testy, diagnozy i analizy
  • Symulacje