Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

PROGRAM ADAPTACYJNY.
JAK WPROWADZAĆ NOWYCH PRACOWNIKÓW DO FIRMY

Kompleksowe szkolenie dla menedżerów przyjmujących i wdrażających do pracy osoby nowo zatrudnione.
„Nowy człowiek powinien sam sobie radzić w firmie, to go zahartuje” – taki punkt widzenia sprawia, że lekceważone bywają koszty złej adaptacji. Tymczasem, jak stwierdzają menedżerowie jednej z dużych polskich firm, adaptacja jest inwestycją, która zawsze przynosi dodatni zwrot: krótszy czas wdrażania pracowników, wyższą efektywność pracy i szybszy zysk dla organizacji.

Pierwsze doświadczenia nowo przyjętego pracownika odgrywają dużą rolę w jego dalszej karierze. Warto zatem rozwijać procedury adaptacyjne. W tej dziedzinie wciąż brakuje na rynku dobrych projektów edukacyjnych. Postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie doradcze i szkoleniowe

Dla kogo?
  • Menadżerowie ds. HR
  • Specjaliści ds. HR
  • Trenerzy wewnętrzni
  • Osoby odpowiedzialne za proces adaptacji nowych pracowników
Program szkolenia
  • Jak zaplanować i wdrożyć skuteczny proces wprowadzania nowych ludzi do organizacji?
  • Jak zharmonizować działania opiekuna i przełożonego?
  • Pierwszy dzień, pierwszy tydzień, …, tydzień piąty i szósty, … czyli etapy adaptacji – na co zwrócić uwagę, czego nie zaniedbać?
  • Silne emocje – czego doświadczają „nowi” w pierwszych tygodniach pracy?
  • Doskonały adept, czy nieudacznik? – znaczenie inteligencji emocjonalnej w roli opiekuna
  • Przecież to proste, ale… jak to przekazać?
  • Model DUO (Diagnoza – Uczenie – Ocena): opieka merytoryczna nad nowym pracownikiem
  • Jak wykorzystać nowoczesne techniki coachingu?
  • Co nasz motywuje, co nas zniechęca? – cykl motywacji i demotywacji w nowym środowisku
  • Jak wykorzystać efekt facylitacji i synergii, jak unikać próżniactwa społecznego?
  • Jak to rozegramy? – w oparciu o scenariusz sytuacyjny wypracowujemy skuteczne sposoby działania
  • … i odpowiedzi na wiele innych pytań!
Metody szkoleniowe
  • Gry edukacyjne
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Symulacje