Informacje o szkoleniu
Oferta przygotowywana indywidualnie
- Termin szkolenia: do ustalenia
- Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
-
Czas trwania: 1 lub 2 dni
(8 lub 16 godzin dydaktycznych)
Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!
TECHNIKA OCENY 360° W PRAKTYCE. ETAPY PROCESU I ZASADY PRZEPROWADZANIA OCENY
Proponujemy przygotowanie Państwa do efektywnego stosowania jednej z najrzetelniejszych i wszechstronnych metod oceny menedżerów i pracowników.
Poznają Państwo proces wdrażania metody 360, jego etapy oraz kryteria oceny. Zaopoznają się Państwo z zagadnieniami takimi jak obiektywizm ocen, błędy w ocenach,informacja zwrotna.
Dla kogo?
- Menadżerowie ds. HR
- Menadżerowie wdrażający ocenę 360
- Specjaliści ds. HR
- Specjaliści ds. rozwoju
Cele szkolenia
- Uświadomienie zalet i ograniczeń płynących z oceny 360
- Stworzenie kryteriów ocen
- Rozwój umiejętności tworzenia ocen
- Wzmocnienie kompetencji w zakresie przeprowadzania rozmów podsumowujących
Program szkolenia
- Czy warto? – konfrontacja zalet i ograniczeń techniki 360° z typowymi sposobami przeprowadzania ocen okresowych
- Wypracowanie kryteriów ocen pracownika – co będziemy oceniać?
- Budowa skali ocen – skale wielowymiarowe i/lub dyferencjał semantyczny
- Komentarze do ocen wg skal i kategorie całkowicie otwarte
- Dobór osób – źródeł informacji zwrotnej: kto będzie oceniał? Stworzenie warunków do zastosowania metody
- Wdrożenie – powiadomienie o przeprowadzeniu oceny
- Samoocena pracownika
- Ocena przez „źródła”
- Opracowanie oceny sumarycznej i przekazanie jej ocenianemu
- Sesja podsumowująca – facylitator i odbiorca oceny
- Ocena i… co dalej? – konsekwencje sformułowania informacji zwrotnej o pracowniku
- Wspomaganie techniką sprzężenia zwrotnego 360° kompleksowych systemów zarządzania
Oferujemy pełną obsługę przy projektowaniu, wdrażaniu i przeprowadzaniu oceny 360 stopni.
Metody szkoleniowe
- Analizy przypadków
- Testy i diagnozy
- Praca kreatywna