Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 10 godzin dydaktycznych

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

ZARZĄDZANIE ZORIENTOWANY NA REZULTATY

Szkolenie uzupełniające wiedzę wiedzy z zakresu metodologii zarządzania zorientowanego na rezultat i delegowania zadań podwładnym. Uczestnicy nabędą umiejętności definiowania celów i rezultatów, planowania działań, planowania i realizacji cyklu komunikacyjnego – przygotowania i prowadzenia rozmów planujących, monitorujących i oceniających z podwładnymi, a także koordynowania działań zespołu zmierzających do osiągnięcia ustalonych rezultatów.

Dla kogo?
  • Dla osób, które zarządzając zespołami dążą do tego, aby pracownicy brali na siebie odpowiedzialność za realizacje celów i wykazywali własną inicjatywę.
  • Dla menedżerów, którzy chcą poprawić współpracę w zespole.
Cele szkolenia
  • Poznasz zasady i narzędzia zarządzania zorientowanego na rezultat
  • Rozwiniesz umiejętność prawidłowego formułowania celu dla pracownika
  • Będziesz potrafił przeprowadzić rozmowy z pracownikiem w kolejnych etapach cyklu komunikacyjnego
  • Dowiesz się jak oceniać pracę podwładnego tak, aby go zmotywować do zmiany i rozwoju
Program szkolenia

1. Zarządzanie zorientowane na rezultaty (ROM) – założenia, zasady, narzędzia, korzyści metody

 

2. Przywództwo i współpraca w zarządzaniu zorientowanym na rezultat

  • budowanie autorytetu przywódcy
  • style zarządzania w praktyce – określanie celów adekwatnych do poziomu dojrzałości pracownika
 

3. Obszary odpowiedzialności, cele, obszary rezultatów, wskaźniki

  • prawidłowe formułowanie
  • istota skutecznego delegowania
 

4. Cykl komunikacyjny – podstawowe narzędzie ROM

  • prawidłowe formułowanie celu, rezultatu
  • przygotowanie i trening rozmowy planującej z pracownikiem – umowa na rezultat, angażowanie pracowników w kreowanie sposobu realizacji zadania
  • monitorowanie działań realizujących cel – trening rozmowy monitorującej, różnica między monitorowaniem a kontrolą, struktura rozmowy monitorującej, symulacje
  • udzielanie informacji zwrotnej motywującej – wyrażenie uznania, motywacja do poprawy
  • prowadzenie rozmowy podsumowującej – ocena wykonania zadania, model rozmowy podsumowującej
 

5. Indywidualny plan rozwoju – plan zwiększenia efektywności menedżerskiej

Metody szkoleniowe
  • Gry edukacyjne
  • Symulacje biznesowe
  • Treningi zachowań
  • Praca w grupach
  • Dyskusje i zadania indywidualne