Informacje o szkoleniu
Oferta przygotowywana indywidualnie
- Termin szkolenia: do ustalenia
- Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
- Czas trwania: 10 godzin dydaktycznych
Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!
ZARZĄDZANIE ZORIENTOWANY NA REZULTATY
Szkolenie uzupełniające wiedzę wiedzy z zakresu metodologii zarządzania zorientowanego na rezultat i delegowania zadań podwładnym. Uczestnicy nabędą umiejętności definiowania celów i rezultatów, planowania działań, planowania i realizacji cyklu komunikacyjnego – przygotowania i prowadzenia rozmów planujących, monitorujących i oceniających z podwładnymi, a także koordynowania działań zespołu zmierzających do osiągnięcia ustalonych rezultatów.
Dla kogo?
- Dla osób, które zarządzając zespołami dążą do tego, aby pracownicy brali na siebie odpowiedzialność za realizacje celów i wykazywali własną inicjatywę.
- Dla menedżerów, którzy chcą poprawić współpracę w zespole.
Cele szkolenia
- Poznasz zasady i narzędzia zarządzania zorientowanego na rezultat
- Rozwiniesz umiejętność prawidłowego formułowania celu dla pracownika
- Będziesz potrafił przeprowadzić rozmowy z pracownikiem w kolejnych etapach cyklu komunikacyjnego
- Dowiesz się jak oceniać pracę podwładnego tak, aby go zmotywować do zmiany i rozwoju
Program szkolenia
1. Zarządzanie zorientowane na rezultaty (ROM) – założenia, zasady, narzędzia, korzyści metody
2. Przywództwo i współpraca w zarządzaniu zorientowanym na rezultat
- budowanie autorytetu przywódcy
- style zarządzania w praktyce – określanie celów adekwatnych do poziomu dojrzałości pracownika
3. Obszary odpowiedzialności, cele, obszary rezultatów, wskaźniki
- prawidłowe formułowanie
- istota skutecznego delegowania
4. Cykl komunikacyjny – podstawowe narzędzie ROM
- prawidłowe formułowanie celu, rezultatu
- przygotowanie i trening rozmowy planującej z pracownikiem – umowa na rezultat, angażowanie pracowników w kreowanie sposobu realizacji zadania
- monitorowanie działań realizujących cel – trening rozmowy monitorującej, różnica między monitorowaniem a kontrolą, struktura rozmowy monitorującej, symulacje
- udzielanie informacji zwrotnej motywującej – wyrażenie uznania, motywacja do poprawy
- prowadzenie rozmowy podsumowującej – ocena wykonania zadania, model rozmowy podsumowującej
5. Indywidualny plan rozwoju – plan zwiększenia efektywności menedżerskiej
Metody szkoleniowe
- Gry edukacyjne
- Symulacje biznesowe
- Treningi zachowań
- Praca w grupach
- Dyskusje i zadania indywidualne