fbpx

Szybki kontakt


  • Nieprawidłowa treść!
  • Zły adres e-mail!
  • To pole jest puste!
  • Wyślij

Zarządzanie zorientowane na rezultaty

Start / Szkolenia zamknięte / Umiejętności menedżerskie / Zarządzanie zorientowane na rezultaty

Szkolenie uzupełniające wiedzę wiedzy z zakresu metodologii zarządzania zorientowanego na rezultat i delegowania zadań podwładnym. Uczestnicy nabędą umiejętności definiowania celów i rezultatów, planowania działań, planowania i realizacji cyklu komunikacyjnego – przygotowania i prowadzenia rozmów planujących, monitorujących i oceniających z podwładnymi, a także koordynowania działań zespołu zmierzających do osiągnięcia ustalonych rezultatów.

Czas trwania

  • 10 godzin dydaktycznych

Dla kogo?

  • Dla osób, które zarządzając zespołami dążą do tego, aby pracownicy brali na siebie odpowiedzialność za realizacje celów i wykazywali własną inicjatywę.
  • Dla menedżerów, którzy chcą poprawić współpracę w zespole.

Cele szkolenia

  • Poznasz zasady i narzędzia zarządzania zorientowanego na rezultat
  • Rozwiniesz umiejętność prawidłowego formułowania celu dla pracownika
  • Będziesz potrafił przeprowadzić rozmowy z pracownikiem w kolejnych etapach cyklu komunikacyjnego
  • Dowiesz się jak oceniać pracę podwładnego tak, aby go zmotywować do zmiany i rozwoju

Kluczowe zagadnienia szkolenia

1. Zarządzanie zorientowane na rezultaty (ROM) - założenia, zasady, narzędzia, korzyści metody

2. Przywództwo i współpraca w zarządzaniu zorientowanym na rezultat

  • budowanie autorytetu przywódcy
  • style zarządzania w praktyce – określanie celów adekwatnych do poziomu dojrzałości pracownika

3. Obszary odpowiedzialności, cele, obszary rezultatów, wskaźniki

  • prawidłowe formułowanie
  • istota skutecznego delegowania

4. Cykl komunikacyjny – podstawowe narzędzie ROM

  • prawidłowe formułowanie celu, rezultatu
  • przygotowanie i trening rozmowy planującej z pracownikiem – umowa na rezultat, angażowanie pracowników w kreowanie sposobu realizacji zadania
  • monitorowanie działań realizujących cel – trening rozmowy monitorującej, różnica między monitorowaniem a kontrolą, struktura rozmowy monitorującej, symulacje
  • udzielanie informacji zwrotnej motywującej – wyrażenie uznania, motywacja do poprawy
  • prowadzenie rozmowy podsumowującej – ocena wykonania zadania, model rozmowy podsumowującej

5. Indywidualny plan rozwoju - plan zwiększenia efektywności menedżerskiej

Metody szkoleniowe

  • Gry edukacyjne
  • Symulacje biznesowe
  • Treningi zachowań
  • Praca w grupach
  • Dyskusje i zadania indywidualne

Informacje organizacyjne:

Oferty dotyczące szkoleń zamkniętych przygotowywane są indywidualnie.

    Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach

    image
    https://exbis.pl/wp-content/themes/solidbox/
    https://exbis.pl/
    #C4161C
    style1
    scroll
    Ładowanie postów ...
    /nowa-strona/
    #
    on
    none
    loading
    #
    Sort Gallery
    on
    yes
    yes
    off
    off
    off
    Enter your email here
    off
    off