Informacje o szkoleniu

Oferta przygotowywana indywidualnie
  • Termin szkolenia: do ustalenia
  • Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
  • Czas trwania: 1 lub 2 dni
    (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Wyślij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szkoleniu!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Ogólne warunki uczestnictwa
Klauzula RODO i zgoda na kontakt
Zapoznaj się z Polityką Prywatności.

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI.
JAK TO ROBIĆ?

Kompleksowy program szkoleniowy przygotowany i prowadzony przez trenerów z bogatym doświadczenie praktycznym.

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu dowiedzą się Państwo jak zbudować zespół, z którym realizowany będzie projekt, jak stworzyć budżet projektu oraz zdefiniować jego cele i zakres. Jak wykonywać wykresy, dokumenty i ustalać standardy? Jak zrealizować poszczególne etapy i zmierzyć efekty.

Dla kogo?
  • Menedżerowie ds. projektów
  • Kierownicy projektów
  • Członkowie zespołów projektowych
Cele szkolenia
  • Pogłębienie wiedzy z zakresu zarządzania projektami
  • Rozwinięcie umiejętności definiowania potrzeb klienta projektu i jego wymagań
  • Opanowanie umiejętności rozdzielania odpowiedzialności
  • Przegląd czynników decydujących o sukcesie projektu
  • Przećwiczenie tworzenia analizy ryzyk projektu
Opis szkolenia

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą kompleksowego programu szkoleniowego z zakresu zarządzania projektami przygotowanego i prowadzonego przez trenerów z bogatym doświadczeniem praktycznym w prowadzeniu projektów, połączonym z efektywnymi metodami szkoleniowymi.

Ile razy zdarzyło się Państwu realizować projekt bez efektów? Zgromadzili Państwo zespół, wyznaczyli kierowników projektu, zorganizowali zasoby i zestaw narzędzi niezbędnych w realizacji celu, a w efekcie powstał chaos i marnotrawstwo czasu pracy.

Projekt management w organizacji wymaga odpowiedniego podejścia do zaplanowania czasu, wyznaczania zadań, przewidywania niezaplanowanych zdarzeń, bieżącego zarządzania ryzykiem, analizy i wyciągania wniosków. Kompetencji opartych na doświadczeniu w zarządzaniu projektami.

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu zarządzania projektami dowiedzą się Państwo:

  • Jak zbudować zespół, z którym realizowany będzie projekt?
  • Jak stworzyć budżet projektu oraz zdefiniować jego cele i zakres?
  • Jak wykonywać wykresy, dokumenty i ustalać standardy?
  • Jak zrealizować poszczególne etapy i zmierzyć efekty?
Program szkolenia

Projekt a rutynowe przedsięwzięcie

  • Co to jest projekt?
  • Klient projektu i jego wymagania
  • Umiejscowienie projektu w strukturze organizacyjnej
  • Organizacja i struktura projektu
 

Budowa zespołu projektowego

  • Zasady doboru członków zespołu projektowego, kierownika projektu
  • Zakresy odpowiedzialności członków zespołu i kierownika projektu
  • Komunikacja w ramach prac projektowych
  • Motywacja członków zespołu projektowego
 

Etapy realizacji projektu

  • Zamierzenie projektu, cele ogólne
  • Cele szczegółowe
  • Matryca projektu
 

Cele projektu

  • Przygotowanie projektu
  • Start projektu
  • Dokumentacja na potrzeby projektu
  • Planowanie w projekcie
  • Kontrola realizacji projektu
  • Zakończenie projektu
  • Audyt projektu
 

Planowanie i kontrola kosztów w projekcie

  • Tradycyjne układy kosztów
  • Sposoby kalkulacji kosztów
  • Budżet projektu
  • Kontrola kosztów projektu (harmonogram finansowo rzeczowy, krzywa kosztów)
 

Analiza ryzyka związanego z projektem

  • Źródła ryzyka
  • Portfolio ryzyka
  • Analiza ryzyka związanego z umowami
  • Zarządzanie i kontrola ryzyka
  • Metody redukcji ryzyka w projekcie
 

W trakcie szkolenia wykorzystujemy wiele przypadków symulacyjnych. Uczestnicy otrzymują zadania, na podstawie których przeprowadzają algebraiczną symulację obciążenia określonego zasobu oraz badają skutki swoich decyzji w zakresie finansowania projektu, a także obliczają ścieżkę krytyczną projektu.

Nasze warsztaty dopasowywane są do różnych poziomów zaawansowania uczestników.

Metody szkoleniowe
  • Symulacje projektowe
  • Gry biznesowo – edukacyjne
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Case study