Wieloaspektowy program szkoleniowy z zakresu ZZL opracowany nie tylko na podstawie bogatej wiedzy teoretycznej, ale także wieloletniego doświadczenia naszych trenerów w bezpośrednim zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Warsztat przybliży Państwu tematykę, między innymi, rekrutacji, motywowania, oceny pracowników, a także planowania ścieżek ich rozwoju.
- 32 609 71 09
- info@exbis.pl
- ul. Słonimskiego 2/1, 40-133 Katowice
- Najczęściej wybierane szkolenia
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte
- Umiejętności menedżerskie
- Management 3.0
- Podejmowanie decyzji w świecie VUCA
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty
- Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów
- Trening menedżerski. 12 x jak? – skuteczne praktyki kierowania
- Przywództwo. Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania wybitnych liderów
- Motywowanie pracowników. Nowoczesna strategia: w stronę spersonalizowanego podejścia
- Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników
- Technika Oceny 360° w praktyce. Etapy procesu i zasady przeprowadzenia oceny
- Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych
- Rozwój osobisty
- Efektywność osobista – 10 mocnych zasad
- Negocjacje zaawansowane. Wykorzystanie teorii gier
- Najlepsze strategie i taktyki w negocjacjach
- Umiejętność przekonywania – nowoczesne chwyty perswazyjne
- Sztuka profesjonalnej prezentacji. Jak przekonywać ludzi do nas, naszych produktów i idei?
- Prezentacje bez Power Point’a
- Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
- Stres. Jak go pokonać i … wykorzystać?
- Trening asertywności. Jak realizować własne cele nie naruszając praw innych osób?
- Obsługa Klienta i sprzedaż
- Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach
- Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?
- Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?
- Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?
- Obsługa klienta Help Desk IT
- Korespondencja z klientem
- Planowanie efektywnych działań marketingowych
- Prawo w biznesie
- Nowe Media
- Marketing internetowy – jak robić to dobrze?
- Wykorzystanie Facebook’a w działaniach marketingowych
- Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Profesjonalne wykorzystanie reklam Google w promocji firm i produktów
- Copywriting w Internecie
- Personal branding – recepta na długowieczność w biznesie
- Szkolenia IT
- Umiejętności menedżerskie
- Oferta
- O firmie
- Zespół
- Strefa wiedzy
- Kontakt
- Wszystkie szkolenia
- Najczęściej wybierane szkolenia
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte
- Umiejętności menedżerskie
- Management 3.0
- Podejmowanie decyzji w świecie VUCA
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty
- Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów
- Trening menedżerski. 12 x jak? – skuteczne praktyki kierowania
- Przywództwo. Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania wybitnych liderów
- Motywowanie pracowników. Nowoczesna strategia: w stronę spersonalizowanego podejścia
- Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników
- Technika Oceny 360° w praktyce. Etapy procesu i zasady przeprowadzenia oceny
- Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych
- Rozwój osobisty
- Efektywność osobista – 10 mocnych zasad
- Negocjacje zaawansowane. Wykorzystanie teorii gier
- Najlepsze strategie i taktyki w negocjacjach
- Umiejętność przekonywania – nowoczesne chwyty perswazyjne
- Sztuka profesjonalnej prezentacji. Jak przekonywać ludzi do nas, naszych produktów i idei?
- Prezentacje bez Power Point’a
- Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
- Stres. Jak go pokonać i … wykorzystać?
- Trening asertywności. Jak realizować własne cele nie naruszając praw innych osób?
- Obsługa Klienta i sprzedaż
- Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach
- Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?
- Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?
- Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?
- Obsługa klienta Help Desk IT
- Korespondencja z klientem
- Planowanie efektywnych działań marketingowych
- Prawo w biznesie
- Nowe Media
- Marketing internetowy – jak robić to dobrze?
- Wykorzystanie Facebook’a w działaniach marketingowych
- Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Profesjonalne wykorzystanie reklam Google w promocji firm i produktów
- Copywriting w Internecie
- Personal branding – recepta na długowieczność w biznesie
- Szkolenia IT
- Umiejętności menedżerskie
- Oferta
- O firmie
- Zespół
- Strefa wiedzy
- Kontakt
- Wszystkie szkolenia
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
Start / Szkolenia zamknięte / Zarządzanie organizacją / Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
Czas trwania
- 1 lub 2 dni (8 lub 16 godzin dydaktycznych)
Dla kogo?
- Menedżerowie ds. ZZL
- Menedżerowie i dyrektorzy ds. HR
- Specjaliści ds. ZZL oraz HR
- Trenerzy wewnętrzni odpowiedzialni za wdrożenia pracowników
Cele szkolenia
- Pogłębienie wiedzy o roli i zadaniach ZZL w nowoczesnych organizacjach
- Rozwój umiejętności z zakresu rekrutacji i selekcji pracowników
- Przećwiczenie prowadzenia rozmów rekrutacyjnych
- Wzbudzenie refleksji nad metodami motywacji stosowanymi w organizacjach
- Poznanie technik przeprowadzania oceny pracowników
- Poznanie metod planowania ścieżek kariery
Założenia nowoczesnego Zarządzania Zasobami Ludzkimi
- Miejsce ZZL w strategii firmy
- Nadzór czy wykorzystanie potencjału człowieka? – dwa skrajne przykłady kultur organizacyjnych
- Socjopsychologiczne warunki sprawnego zarządzania kadrami
ZZL jako proces
- Realizacja założeń polityki personalnej firmy
- Podejście indywidualne: od pozyskania pracownika, poprzez jego rozwój zawodowy, aż do momentu odejścia z firmy
Pozyskiwanie pracowników – rekrutacja i selekcja
- Analiza stanowiska pracy
- Stworzenie dokumentacji bazowej: opis stanowiska i profil osoby
- Dostępne źródła rekrutacji
- Rozmowa kwalifikacyjna jako najbardziej powszechna technika selekcji: Cele rozmowy i jej struktura
- Zasady prawidłowego przeprowadzenia rozmowy – symulacja
Motywowanie pracowników
- Co motywuje ludzi do działania? – psychologiczna analiza potrzeb człowieka i jej zastosowanie w miejscu pracy
- Identyfikacja czynników motywujących i demotywujących
- Motywacyjne funkcje poszczególnych składników wynagrodzenia – jak konstruować właściwy system płac
- „Pieniądze to nie wszystko…” – czyli pozafinansowe instrumenty motywacyjne
- „Mordercy motywacji” – typowe błędy w motywowaniu personelu: jak ich uniknąć.
Oceny pracowników jako element współczesnego Zarządzania Zasobami Ludzkimi
- Kluczowe pytania: Kto podlega ocenie? Co oceniamy? Po co oceniamy?
- Funkcje oceny: korekcyjna, stabilizująca, motywująco-rozwojowa
- Ocena okresowa – podstawowe techniki
- Rozmowa oceniająca jako kluczowy element oceny:Cele rozmowy i jej struktura
- Zasady prawidłowego przeprowadzenia rozmowy – symulacja
- Technika Sprzężenia Zwrotnego 360 ° – udzielanie wielostronnej informacji zwrotnej
- Ocena i … co dalej – konsekwencje sformułowania informacji zwrotnej o pracowniku
Planowanie ścieżki kariery pracowników
- Identyfikacja indywidualnych preferencji zawodowych – Punkty Kotwiczne Kariery (kwestionariusz)
- Planowanie rozwoju w powiązaniu z systemem ocen
- Określanie potrzeb szkoleniowych pracowników
- Odejście pracownika z firmy – jak przeprowadzić tę najtrudniejszą rozmowę
- Szkolenie obejmuje wiele elementów praktycznych ilustrujących powyższe zagadnienia. Uczestnicy sami, poprzez udział w interaktywnych ćwiczeniach, wypracowują wnioski do zastosowania w realiach pracy
Metody szkoleniowe
- Analizy przypadków
- Treningi umiejętności
- Ćwiczenie indywidualne i grupowe
- Testy i diagnozy
Informacje organizacyjne
Oferty dotyczące szkoleń zamkniętych przygotowywane są indywidualnie.
Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach
Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Dział logistyki w nowoczesnej firmie. Grupowe gry decyzyjne
- Logistyka zapasy i magazynowanie
- Spedycja
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych