Trener biznesu, wykładowca, manager. W zakresie pracy szkoleniowej koncentruje się na szkoleniach z zakresu szeroko pojętej sprzedaży, ale również komunikacji interpersonalnej, zarządzania, motywacji oraz obsługi klienta. Jest doktorem nauk humanistycznych, filozofem i historykiem. Ponadto, z zakresu biznesu, ukończył studia podyplomowe: Zarządzanie i Umiejętności Menedżerskie z Elementami Coachingu, Akademię Trenera Biznesu, Akademię Menedżera Sprzedaży i Menedżerską Akademię Analizy Transakcyjnej.
Od 13 lat pracuje jako trener i coach – w tym czasie spędził na sali szkoleniowej ponad 7000 godzin, był również twórcą wielu programów szkoleniowych i autorskich rozwiązań biznesowych. W swojej karierze szkolił m. in. trenerów, dyrektorów makroregionalnych, dyrektorów regionalnych, regionalnych kierowników sprzedaży, dyrektorów oddziałów, doradców klienta, handlowców, wsparcie sprzedaży, administrację, telemarketerów i wielu i innych.