Ekspertka w zakresie strategii komunikacji marek. Specjalizuje się w planowaniu i realizacji działań z zakresu marketingu wewnętrznego, employer branding i public relations. Kilkunastoletnią praktykę zdobyła, realizując projekty z zakresu marketingu i PR dla polskich i światowych marek w ramach pracy na stanowisku Specjalisty ds. PR, a od 2015 roku jako Dyrektor ds. Komunikacji i PR w MOMA.

Trener i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w tematach z zakresu umiejętności miękkich, komunikacji (także komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw) oraz marketingu. Szkolenia z zakresu ‘Budowania marki osobistej’ prowadziła m.in. dla doktorantów Śląskiego Uniwersytetu Medycznego oraz jako stały wykładowca Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na wydziale Kulturoznawstwa ze specjalnością Komunikacja kulturowa oraz Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Olsztynie na kierunku Public Relations.