Rozwój nowoczesnych technologii zrewolucjonizował działania marketingowe na całym świecie. W Polsce wartość rynku e-commerce w 2019 przekroczyła 50 mld zł, a ponad 60% internautów dokonało zakupów za pomocą sieci (Jak ugryźć e-coomerce, Cushman & Wakefield; E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska, Gemius). Dlatego szkolenia z marketingu internetowego stały się jednym ze sposób na rozwój biznesu, a reklama w sieci na stałe zagościła w budżetach polskich firm. Znajomość takich narzędzi jak Google ads, Google analytics czy Facebook ads umożliwia skuteczną reklamę w internecie i dotarcie do osób zainteresowanych usługami, zakupami lub informacjami.
Nowe Media
Nowe Media
Marketing internetowy - jak robić to dobrze?
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności pozwalających w skuteczny sposób zarządzać marketingiem internetowym i komunikacją w social media.
Wykorzystanie Facebook'a w działaniach marketingowych
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności zarządzania komunikacją marketingową na Facebook’u. Uczestnicy będą wiedzieli jak prowadzić zaawansowane kampanie na portalu oraz jak realizować cele wizerunkowe firmy.
Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach
Celem warsztatu jest nabycie umiejętności poruszania się w środowisku wyszukiwarki Google oraz wykorzystywania potencjału tej wyszukiwarki do reklamy swojej strony internetowej.
Pozycjonowanie stron internetowych
Celem warsztatu jest nabycie umiejętności optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych.
Profesjonalne wykorzystanie reklam Google w promocji firm i produktów
Celem warsztatu jest nabycie umiejętności w zakresie tworzenia kampanii reklam Google AdWords, a także ich optymalizacji.
Copywriting w Internecie
Celem warsztatu jest nabycie umiejętności w zakresie przygotowania tekstów marketingowych, które będą jednocześnie zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki Google.
Personal branding - recepta na długowieczność w biznesie
Celem warsztatu jest dostarczenie wiedzy z zakresu planowania, kreowania i zarządzania własną marką (marką osobistą) jako alternatywą dla tradycyjnych działań marketingowych w biznesie.