MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
MARKETING INTERNETOWY - JAK ROBIĆ TO DOBRZE?
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności pozwalających w skuteczny sposób zarządzać marketingiem internetowym i komunikacją w social media.
SPRAWDZAM!WYKORZYSTANIE FACEBOOKA W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności zarządzania komunikacją marketingową na Facebook’u. Uczestnicy będą wiedzieli jak prowadzić zaawansowane kampanie na portalu oraz jak realizować cele wizerunkowe firmy.
SPRAWDZAM!POZYCJONOWANIE I REKLAMY GOOGLE - PODSTAWY MARKETINGU W WYSZUKIWARKACH
Celem warsztatu jest nabycie umiejętności poruszania się w środowisku wyszukiwarki Google oraz wykorzystywania potencjału tej wyszukiwarki do reklamy swojej strony internetowej.
SPRAWDZAM!PERSONAL BRANDING - RECEPTA NA DŁUGOWIECZNOŚĆ W BIZNESIE
Celem warsztatu jest dostarczenie wiedzy z zakresu planowania, kreowania i zarządzania własną marką (marką osobistą) jako alternatywą dla tradycyjnych działań marketingowych w biznesie.
SPRAWDZAM!POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH
Celem warsztatu jest nabycie umiejętności optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych.
SPRAWDZAM!PROFESJONALNE WYKORZYSTYWANIE REKLAM GOOGLA W PROMOCJI FIRM I PRODUKTÓW
Celem warsztatu jest nabycie umiejętności w zakresie tworzenia kampanii reklam Google Ads, a także ich optymalizacji.
SPRAWDZAM!COPYWRITING W INTERNECIE
Celem warsztatu jest nabycie umiejętności w zakresie przygotowania tekstów marketingowych, które będą jednocześnie zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki Google.
SPRAWDZAM!