OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ
TECHNIKI SPRZEDAŻY. ZWYCIĘSTWO NA TRUDNYCH RYNKACH
Szkolenie, na którym nauczą się Państwo jak dostrzegać, stwarzać i wykorzystywać każdą szansę sprzedażową.
SPRAWDZAM!JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA - JAK WYPRZEDZIĆ KONKURENCJĘ?
Program szkoleniowy ukazujący kluczowe kwestie wpływające na jakość obsługi klienta.
SPRAWDZAM!NEGOCJACJE HANDLOWE. JAK DZIELNIE WALCZYĆ I ZWYCIĘŻAĆ W ZMAGANIACH O ZYSK
Szkolenie poruszające zagadnienia takie jak psychologia klienta w praktyce, przygotowania do negocjacji, schemat negocjacji handlowych, techniki sprzedażowe, strategie i taktyki negocjacyjne, prezentacje handlowe w negocjacjach, negocjacje przez telefon.
SPRAWDZAM!PROSPECTING. JAK ODKRYĆ I ZDOBYĆ NOWYCH KLIENTÓW
Prospecting w pierwotnym rozumieniu oznacza poszukiwanie cennych minerałów.
SPRAWDZAM!ZASADY TELEMARKETINGU. SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON
Na naszym szkoleniu poznają Państwo wszystkie kluczowe umiejętności niezbędne do profesjonalnej obsługi klienta przez telefon.
SPRAWDZAM!OBSŁUGA KLIENTA I HELP DESK IT
Szkolenie przybliżające sprawdzonych rozwiązania i ulepszające umiejętności interpersonalne w aspektach przydatnych do obsługi klienta Help Desk IT.
SPRAWDZAM!PLANOWANIE EFEKTYWNYCH DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności tworzenia i efektywnego wdrażania planów marketingowych, z uwzględnieniem nowoczesnych czynników przewagi konkurencyjnej.
SPRAWDZAM!