OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ

TECHNIKI SPRZEDAŻY. ZWYCIĘSTWO NA TRUDNYCH RYNKACH

Szkolenie, na którym nauczą się Państwo jak dostrzegać, stwarzać i wykorzystywać każdą szansę sprzedażową.

SPRAWDZAM!

JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA - JAK WYPRZEDZIĆ KONKURENCJĘ? 

Program szkoleniowy ukazujący kluczowe kwestie wpływające na jakość obsługi klienta.

SPRAWDZAM!

NEGOCJACJE HANDLOWE. JAK DZIELNIE WALCZYĆ I ZWYCIĘŻAĆ W ZMAGANIACH O ZYSK

Szkolenie poruszające zagadnienia takie jak psychologia klienta w praktyce, przygotowania do negocjacji, schemat negocjacji handlowych, techniki sprzedażowe, strategie i taktyki negocjacyjne, prezentacje handlowe w negocjacjach, negocjacje przez telefon.

SPRAWDZAM!

PROSPECTING. JAK ODKRYĆ I ZDOBYĆ NOWYCH KLIENTÓW

Prospecting w pierwotnym rozumieniu oznacza poszukiwanie cennych minerałów.

SPRAWDZAM!

ZASADY TELEMARKETINGU. SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON

Na naszym szkoleniu poznają Państwo wszystkie kluczowe umiejętności niezbędne do profesjonalnej obsługi klienta przez telefon.

SPRAWDZAM!

OBSŁUGA KLIENTA I HELP DESK IT

Szkolenie przybliżające sprawdzonych rozwiązania i ulepszające umiejętności interpersonalne w aspektach przydatnych do obsługi klienta Help Desk IT.

SPRAWDZAM!

KORESPONDENCJA Z KLIENTEM

Na nowym kursie uczymy sprawnie i skutecznie pisać do klienta.

SPRAWDZAM!

PLANOWANIE EFEKTYWNYCH DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności tworzenia i efektywnego wdrażania planów marketingowych, z uwzględnieniem nowoczesnych czynników przewagi konkurencyjnej.

SPRAWDZAM!