Profesjonalna obsługa klienta to moment w którym spotykają się ze sobą dwa światy. Świat klienta i świat sprzedawcy. Umiejętne zaprojektowanie otoczenia z którym spotyka się klient będzie miało znaczący wpływ na odbiór obsługi. Niezależnie czy mówimy o telefonicznej obsłudze klienta w Call Center, komunikacji pisemnej czy kontakcie bezpośrednim. Wysoka jakość i korzystanie z praktycznych standardów obsługi pozytywnie wpływa na komunikację z klientem, redukuje trudne sytuacje i pozwala zaspokoić potrzeby klienta. Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta dostarcza uczestnikom wiedzy, umiejętności oraz narzędzi wspierających kontakty interpersonalne. Program szkolenia kształtuje zachowania osób odpowiedzialnych za jakość obsługi dostarczając im umiejętności zaspokajania ważnych z perspektywy klienta potrzeb: merytorycznych, psychologicznych i proceduralnych
Obsługa Klienta i sprzedaż
Obsługa Klienta i sprzedaż
Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach
Szkolenie, na którym nauczą się Państwo jak dostrzegać, stwarzać i wykorzystywać każdą szansę sprzedażową.
Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?
Program szkoleniowy ukazujący kluczowe kwestie wpływające na jakość obsługi klienta.
Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?
Szkolenie poruszające zagadnienia takie jak psychologia klienta w praktyce, przygotowania do negocjacji, schemat negocjacji handlowych, techniki sprzedażowe, strategie i taktyki negocjacyjne, prezentacje handlowe w negocjacjach, negocjacje przez telefon.
Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?
Prospecting w pierwotnym rozumieniu oznacza poszukiwanie cennych minerałów.
Zasady telemarketingu. Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon
Na naszym szkoleniu poznają Państwo wszystkie kluczowe umiejętności niezbędne do profesjonalnej obsługi klienta przez telefon.
Obsługa klienta Help Desk IT
Szkolenie przybliżające sprawdzonych rozwiązania i ulepszające umiejętności interpersonalne w aspektach przydatnych do obsługi klienta Help Desk IT.
Planowanie efektywnych działań marketingowych
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności tworzenia i efektywnego wdrażania planów marketingowych, z uwzględnieniem nowoczesnych czynników przewagi konkurencyjnej.