Wielu przedsiębiorców zgodnie stwierdza, że rynek jest trudny, a codzienne konkurowanie wykracza już poza standardowe zachowania handlowe. Czego zatem potrzeba, aby odnieść zwycięstwo na trudnych rynkach sprzedażowych? Pierwszym krokiem jest przejęcie kontroli nad tym, na co handlowo mamy wpływ. Aby osiągać efekty handlowe nie wystarczy znajomość technik sprzedaży. Oprócz wiedzy potrzebne są jeszcze umiejętności i odpowiednia postawa. Dzięki temu firmy i ich przedstawiciele mogą rozpocząć zdrową rywalizację handlową. Proces w którym biorą udział dwie strony – klienci i sprzedawcy dobrze jest znany obu grupom. Czy ta gra, która odbywa się każdego dnia jest skuteczna mimo, że wielu konsumentów posiada swoistą szczepionkę na standardowe działania handlowe? Zapewne tak.
Zapewne w wielu gałęziach rynków przynoszą one wzrost słupów w Excelu. Jednak tam gdzie konkurencja jest duża należy wyjść poza schemat. Zagrać według nowych zasad, które pokazują ludzką twarz sprzedaży, a przy tym są skuteczne handlowo. Zwycięstwo jednej strony w tym przypadku nie oznacza porażki drugiej. W rozumieniu naszych technik sprzedaży to zwycięstwo obu stron.
Dowiesz się jak zmienić proces handlowy na bardziej przyjazny Tobie oraz Twoim klientom. Przekonasz się jak złamać schemat, kontraktować rozmowę, zapewnić klientowi autonomię i otwarcie nazwać sytuację w której się znajdujecie. Znajdziemy odpowiedzi na takie pytania jak poradzić sobie z przedłużającym się procesem decyzyjnym klienta, co powiedzieć gdy oczekuje on wysłania oferty na e-mail, jak porównywać swoją ofertę z konkurencją? Klient na swoje potrzeby – świadome i nieświadome, dlatego nauczysz się nie tylko jak je odkrywać, ale pokazywać potencjalne konsekwencje i problemy wynikające z niezaspokojenia ich. Techniki sprzedaży to coś więcej niż tylko narzędzia, to zmiana sposobu myślenia o relacji i wrażeniu jakie wywieramy na drugiego człowieka.